hallo
Ik heb een archos 43 internet tablet met android 2.2, mijn vraag in hoe maak in een screenshot?
ZekerPixels
Ik heb een archos 43 internet tablet met android 2.2, mijn vraag in hoe maak in een screenshot?
ZekerPixels
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
Fotogear -> Nikon D50 ★ Stukjes glas ★ Flitsert ★ Kleine snuisterijen
Het is dus allemaal beveiligt, maar wat houd debug modus dan in?Umbrah schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:03:
Helaas is dat niet zomaar mogelijk omdat Android vanuit de software zelf geen toegang geeft tot de framebuffer (een stuk hardware waar de beelden "helemaal af" in worden opgeslagen). Dit kan echter wel met de debug modus of door het toestel te rooten.
Ik heb niet zoon zin in het rooten, want heb er niet zoveel vertouwen in. Ik laat lever alles orgineel en het moet toch op een manier kunnen. Ik ga 'Screenshot It' eens proberen.adoy schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:06:
Zoals McPoowl al zegt... Zoek in de Market op 'Screenshot It'. Je hebt alleen grote kans dat je je toestel wel moet rooten. Dit kun je doen met bijvoorbeeld SuperOneClick.
*** Lees wel altijd goed de beschrijving door! ***
Wij zijn niet verantwoordelijk voor een telefoon die niets meer doet!![]()
Cogitationis poenam nemo patitur
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq