Snel ADSL?

Pagina: 1
Acties:

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Volgens mijn buurman zijn er al hele grote delen van Nederland klaar voor ADSL maar wilt KPN niet dat alles in 1x in gebruik wordt genomen. Dit zou grote problemen met de levering en andere elende veroorzaken. Hij had dit van een KPN medewerker. Is er iemand die dit kan bevestigen, of is dit weer een sprookje? De datum dat het klaar is zou eind deze zomer zijn...

Y'24

Verwijderd

Op zaterdag 17 maart 2001 21:13 schreef RvV het volgende:
Volgens mijn buurman zijn er al hele grote delen van Nederland klaar voor ADSL maar wilt KPN niet dat alles in 1x in gebruik wordt genomen. Dit zou grote problemen met de levering en andere elende veroorzaken. Hij had dit van een KPN medewerker. Is er iemand die dit kan bevestigen, of is dit weer een sprookje? De datum dat het klaar is zou eind deze zomer zijn...
Jou buurman heeft denk ik een natte droom gehad omdat hij dolgraag ADSL wil hebben , hij zegt in groote delen van nederland beschikbaar. Das verre van waar denk ik alleen een paar groote steden hebben het zoals ik in Leiden , maar het is wel snel en sowiso met XS4ALL dan heb je een goeie keus !!!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 23:56

qless

...vraag maar...

Zou voor veel mensen wel een natte droom zijn ja...maar nee, ik parkeer mijn autotje nog wel eens bij een telefooncentrale, en echt, daar zijn ze vorig jaar flink aan het werk geweest met ruimte maken en plaatsen nieuwe apperatuur...
Bovendien moet elke aansluiting ook in de centrale dan worden voorzien van een splitter, en worden aangesloten op een DSLAM

Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x