Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• JohanPG
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-11 08:52
Onze huistelefoon heeft het begeven dus zijn we op zoek naar een nieuwe.
Eén handset is genoeg en hij moet beschikken over een antwoordaparaat.
Nu had ik de Siemens Gigaset C300A en de Panasonic DECT:KX-TG8421NLB op het oog.

Is er iemand die hier ervaring mee heeft, of me kan vertellen waar ik om moet letten bij aanschaf van zo'n telefoon?

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-11 17:36

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Ga voor de C300A, één van de nieuwe modellen van Gigaset dat van oudsher altijd goed is. Tevens kun je achteraf nog eenvoudig uitbreiden/vervangen.

Bij Media Markt is de C300A Duo in de aanbieding voor 88 euro trouwens. Dit is de limited edition uitvoering, wat weer inhoud dat de extra handset gratis naar je huisadres wordt verzonden.

Voor meer informatie mag je me ook DM-en.

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Welke Gigaset met SIP zou je aanraden?

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

• JohanPG
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-11 08:52
Nickalicious schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 00:09:
Ga voor de C300A, één van de nieuwe modellen van Gigaset dat van oudsher altijd goed is. Tevens kun je achteraf nog eenvoudig uitbreiden/vervangen.

Bij Media Markt is de C300A Duo in de aanbieding voor 88 euro trouwens. Dit is de limited edition uitvoering, wat weer inhoud dat de extra handset gratis naar je huisadres wordt verzonden.

Voor meer informatie mag je me ook DM-en.
Ik had maandag al eentje besteld, toevallig (afgaande op reviews) de Gigaset C300A! Bij 4Allshop besteld.
Mediamarkt heb ik hele slechte ervaringen mee, dus daar ga ik niet meer heen.

De telefoon bevalt prima. Super geluid en erg degelijk.