Toon posts:

Welke Blue ray surround set set icm Panasonic Tx-42pg20

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste boarders,

Ben voor mijn moeder opzoek naar een geschikte 5.1 set, in combi met een panasonic plasma. Het gebruikersgemak is belangrijk en vroeg mij af of ik het beste een panasonic set kan aanschaffen. Wel las ik reviews waarbij de geluidskwaliteit niet hoog werd aangeschreven. De volgende voorwaarden,

-Budget 500
-Blu- ray
- 5.1
-Gebrukersgemak

Heb al een aantal uurtjes lopen goochelen, maar mensen met aanschaf tips zijn meer dan welkom.

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-01 10:13
offtopic.. Het is blu-ray geen blue ray

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-01 19:14

NeHoX

Gamer + PV

Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2011 @ 14:21:
Beste boarders,

Ben voor mijn moeder opzoek naar een geschikte 5.1 set, in combi met een panasonic plasma. Het gebruikersgemak is belangrijk en vroeg mij af of ik het beste een panasonic set kan aanschaffen. Wel las ik reviews waarbij de geluidskwaliteit niet hoog werd aangeschreven. De volgende voorwaarden,

-Budget 500
-Blue ray
- 5.1

Heb al een aantal uurtjes lopen goochelen, maar mensen met aanschaf tips zijn meer dan welkom.
Ondanks dat het gebruiksgemak belangrijk is zet je deze niet onder de voorwaarden.

Ik zou zeggen loop de lokale elektronica winkel binnen en ga wat spelen met setjes. Of beter nog neem je moeder mee en kijk welk setje ze snel onder de knie heeft. Voor 500 euro moet je toch wel een leuk consumenten setje met blu-ray op de kop kunnen tikken.

Vergelijk

[ Voor 12% gewijzigd door NeHoX op 01-05-2011 14:32 ]

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, beetje een noobie, als je twee apparaten van het zelfde merk aanschaft is de ondersteuning toch vaak beter wat het gebruikersgemak ten goed komt, 1 ab in plaats van 2.

Off topic kun je de titel ook aanpassen?

mvg j.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Je hebt ook universele afstandsbedieningen die meerdere apparaten ondersteunen he? Maar ga eens naar een zaak die dit soort apparatuur verkoopt, immers als het om gebruiksgemak gaat verschilt dat per persoon, dat moet je gewoon zelf beoordelen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Topicstarter
Ben al bij de mm en bcc geweest. Hoopte op iemand die op langere termijn praktijk ervaring heeft met een Panasonic plasma en blu-ray set. En advies kan geven.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:44

FeaR

In GoT we trust

Hoi, en welkom op GoT.

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. Op deze manier (ik heb 500 euro, wat is er een beetje goed) krijg je een opsomtopic waar je uiteindelijk niets aan hebt. Kijk in de pricewatch, lees reviews, maak een shortlist met plus en minpunten, en dán kunnen we misschien iets voor je betekenen. Op sites als Kieskeurig.nl kan je heel leuk home cinema sets filteren op welke functies ze moeten hebben. Dan kom je vanzelf tot enkele sets waarmee je verder kan.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.