Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aantal uur muziek plaatsen

Pagina: 1
Acties:
  • 239 views

• royduin
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:11
Beste tweakers,

ik hoop dat ik het in het juiste topic plaats.
Ik heb hier een aantal cd's liggen met muziek hierop. Deze cd's moeten achter elkaar gezet worden, dus één lang nummer. Iemand een tip waarmee te doen?
Waar het voornamelijk om gaat, waar zet ik de output (aantal uren aan muziek) neer? Klant heeft een klein webhosting pakketje waar een bestand van straks geschat 2GB niet op past. Waar kan ik dit permanent neerzetten en ervoor zorgen dat deze ingeladen en herhaaldelijk afgespeeld kan worden op een website?

Alvast bedankt!

Gr. Roy

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
royduin schreef op zondag 01 mei 2011 @ 14:18:
Beste tweakers,

ik hoop dat ik het in het juiste topic plaats.
Ik heb hier een aantal cd's liggen met muziek hierop. Deze cd's moeten achter elkaar gezet worden, dus één lang nummer. Iemand een tip waarmee te doen?
Begin eens even met Waar hoort mijn topic? en daarna open je gerust een nieuw topic met de Quickstart in je hand.
Waar het voornamelijk om gaat, waar zet ik de output (aantal uren aan muziek) neer? Klant heeft een klein webhosting pakketje waar een bestand van straks geschat 2GB niet op past.
Dan heeft 'ie het verkeerde hosting pakket. Punt. Voor een duppie op de eerste rang willen zitten enzo.
Waar kan ik dit permanent neerzetten en ervoor zorgen dat deze ingeladen en herhaaldelijk afgespeeld kan worden op een website?
Vertel me even welke site dat is; dan hoef ik die niet te bezoeken en 2Gb te beginnen downloaden terwijl ik zit te surfen. Als je dan toch per-se muziek op je site wil (en verzeker je erzelf (en je klant) 10.000% van dat dat zo is) dan kijk eens naar andere opties als korte samples in loops e.d. 2Gb is echt... way too much.

Last but not least: zorg dat je het hele auteursrechtengebeuren voor mekaar hebt als je hier aan gaat beginnen!

[ Voor 74% gewijzigd door RobIII op 01-05-2011 14:26 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.