• Acemath
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
Ik weet dat deze nog maar net op de markt is,maar aangezien ik hier nog geen topic over heb gezien,vraag ik me af of iemand hier deze al heeft??We(allez,ik :D,mijn vriendin kent er niets van,ze klaagt alleen maar over hoeveel geld het weer gaat kosten,terwijl zij enkel en alleen Marlies Dekkers in de kast heeft liggen ;-) ) zijn op zoek naar een GOEDE,doch niet te DURE mediaplayer.Dus de Dunes en Popcorns vallen al uit "den boot"....Tot nu toe hebben de keuze kunnen terugbrengen tot 2 spelers:Namelijk de Iomega dus,en dan de Media8er MED500X.Over de MED500 heb ik al zeer veel positieve meningen gelezen,dus dat is al een pluspunt.Kost 250 euro inclu 1TB harde schijf,dus dat valt qua prijs ook nog te doen...Ik zou echter graag wat meer persoonlijke ervaringen lezen over de Iomega.Die is iets goedkoper en heeft Wifi,iets wat de MED500 niet heeft...De ervaringen die ik over de Iomega heb gevonden zijn maar 2x 5 sterren.Is ook wel positief maar te weinig om over daar een aankoop vanaf te laten hangen.

Voordeel van de Iomega is het toetsenbord,Lijkt me redelijk lomp in het begin,maar als je het eenmaal doorhebt,denk ik dat het een handig hebbedingetje is.

Dus iemand die ervaringen heeft met de iomega,of me eventueel een link kan bezorgen waar er meer dan 2 mensen een mening hebben over de Iomega,die zal ik eeuwig dankbaar zijn :)

Wat ik me voor beide spelers eigenlijk afvraag:Ik heb hier redelijk wat MKV bestanden met een apart SRT bestand.Hoe word laatsgenoemde bestand geladen?Automatisch of moet je dat zelf inladen?Soms doen de players die ik frequent op PC gebruik(VLC en KMP)het inladen van de srt's automatisch en soms niet,vandaar deze vraag.

Alvast bedankt !