Sony schakelt PSN...

Pagina: 1
Acties:

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-02 08:49
nieuws: Sony schakelt PlayStation Network weer deels in deze week
Ter compensatie van het ongemak werkt de fabrikant bovendien aan een speciale actie, al is nog niet bekend wat dit 'klantwaarderingsprogramma' concreet inhoudt.
vs
Ter compensatie van het ongemak heeft Sony bovendien een klantenactie aangekondigd waarbij gebruikers onder meer bepaalde content gratis zullen kunnen downloaden. Bovendien krijgen alle PSN-abonnees dertig dagen gratis toegang tot de PlayStation Plus-dienst. De inhoud van de compensatieregeling zal per regio verschillen. Sony zal hier later meer details over bekendmaken.
In het zelfde artikel.

Sowieso lijkt het tweede deel van het artikel wat meer dingen dubbel/anders te zeggen als de eerste helft.

~ Mijn prog blog!

• Roland684
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-12-2023
I agree.
Het is een groot artikel, maar eigenlijk 2 keer ongeveer hetzelfde artikel achter elkaar. Waarbij deel 2 deel 1 nog tegenspreekt ook.

• ralphje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-12-2025

ralphje

Hey, it's me!

In hetzelfde artikel staat
Tevens is de hack voor de fabrikant aanleiding op zoek te gaan naar een chief information officer. Deze functie bestond nog niet.
Dit moet de positie 'chief information security officer' zijn, die rapporteert aan de CIO.

Geniet, maar surf met mate!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
roy-t schreef op zondag 01 mei 2011 @ 11:50:
nieuws: Sony schakelt PlayStation Network weer deels in deze week

[...]

vs

[...]

In het zelfde artikel.

Sowieso lijkt het tweede deel van het artikel wat meer dingen dubbel/anders te zeggen als de eerste helft.
Er komt een regeling waarvan de inhoud nog niet bekend is. Sony heeft bijvoorbeeld nog niet bekendgemaakt welke games er in deze regio eventueel gratis kunnen worden gedownload en of dat alhier ook daadwerkelijk games betreft.
ralphje schreef op zondag 01 mei 2011 @ 20:19:
In hetzelfde artikel staat

[...]
Dit moet de positie 'chief information security officer' zijn, die rapporteert aan de CIO.
fixed
Roland684 schreef op zondag 01 mei 2011 @ 13:21:
I agree.
Het is een groot artikel, maar eigenlijk 2 keer ongeveer hetzelfde artikel achter elkaar. Waarbij deel 2 deel 1 nog tegenspreekt ook.
Ik snap dat het lijkt alsof bepaalde informatie twee keer voorkomt. Ik heb echter getracht in het begin meteen duidelijk te maken wat er aan de hand is (PSN weer online, genomen maatregelen en goodwill-actie) om hier vervolgens in de tekst ook weer dieper op in te gaan. Welke dubbele informatie stoort je het meest?

[ Voor 38% gewijzigd door Wilbert de Vries op 01-05-2011 20:33 ]