Sinds kort heb ik heb probleem dat programma's niet langer bestanden kunnen wegschrijven naar mijn HDD. Ik merkt het voor het eerst toen ik met Firefox 4 niet langer bestanden kon opslaan in mijn downloads map. Gewoon naar mijn documenten kon wel (Staat op de D schijf (HDD), C schijf is Windows (SSD)) Toen kon met utorrent ook geen bestanden meer downloaden (ook naar de map downloads). Als ik vervolgens de programma's uitvoer als admin (via de compatibiliteits tab) dan kan het weer wel, maar dan moet ik bij iedere startup ervan weer een waarschuwing weg klikken. Nu merk ik ook dat games niet willen saven omdat ze niet kunnen/mogen schrijven.
Ik had hier eerst geen last van, een paar dagen geleden begon het opeens. Ik heb maar 1 account en dat is ook een administator account. Toch heb ik dus niet overal toestemming voor (opeens). Iemand die weet wat het kan zijn?
Ik had hier eerst geen last van, een paar dagen geleden begon het opeens. Ik heb maar 1 account en dat is ook een administator account. Toch heb ik dus niet overal toestemming voor (opeens). Iemand die weet wat het kan zijn?