Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Grote lek in Hyves gevonden HELP

Pagina: 1
Acties:
  • 761 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste mensen,
Mijn naam is Maarten en ben 16 jaar oud. Ik heb zojuist vandaag op de grote bekende netwerk site Hyves een ontzettende grote lek gevonden. Hierdoor heb ik inmiddels tot 40 euro gratis aan credits en andere rotzooi kunnen kopen bij spelletjes waar je normaal voor moet betalen met ideal, telefoon of sms. Ik mag niet omschrijven hoe ik dit heb gedaan omdat het binnen gesloten deuren moet blijven omdat de hoofdredactie van Hyves inmiddels ook al is geïnformeerd en het probleem is nog niet verholpen. Het gaat hier in ieder geval om een onjuiste controle tussen naam, andres en bankrekkening. De bug is zo groot dat je hier honderden mensen mee in de problemen kunt helpen.

Zelf zou ik jullie graag om advies willen vragen, ik kan met deze bug zo ontzettend veel, en dit is voor mij helemaal nieuw.

Mvg Maarten.

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Waarom meld je het dan niet hier? Laat het 2 weken binnen de deuren bij Hyves zodat ze een kans hebben deze shit op te lossen, als het echt waar is.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Je meld het bij Hyves, verteld hoe het werkt en verder doe je helemaal niks. Dat lijkt me vrij logisch toch? Willen ze het lek niet dichten stuur je nog een mail waarbij je anders aangeeft het te zullen publiceren, in dat geval schakel je sites zoals Tweakers.net in.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 23:40
Zorg er wel voor dat je bewijs hebt dat je ze hebt ingelicht, en de tijd hebt gegeven.
Gebruik bij voorkeur dan niet een emailadres als info@hyves.nl of zo.

Na even rondgekeken te hebben zou dit de beste link zijn wat ik zo snel kan vinden:
http://www.hyves.nl/help/?answerId=722

Verwijderd

Topicstarter
ja ik zit zelf te denk en gewoon naar het hoofdkantoor in amsterdam te bellen, en de fout ligt in dit geval bij een 3rde partij maar tis wel in samenwerking met hyves.

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 23:40
Mochten ze niet reageren, zou ik als eerste het hier melden:
http://www.infopolitie.nl...r-criminaliteit&Itemid=60

Vind net een "meld een bug" link:
http://www.hyves.nl/help/feedback/?feedbackMode=bug

en verder nog dit gevonden van Hyves mobile:
Wat is het telefoonnummer van de Hyves Mobile Klantenservice?

De Hyves Mobile Klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 (35 cent per gesprek) op nummer 1200 vanaf je Hyves Mobile simkaart. Met een vaste lijn, andere mobiele provider of vanuit het buitenland bel je met 06-24001450.

Vragen?
Bel 088-545 9771
Je kunt Hyves Mobile iedere dag bereiken van 13:00 tot 22:00 uur (lokaal tarief).
Als dat allemaal niet helpt, neem contact op met de TMG groep in Amsterdam.
Zij hebben Hyves gekocht.

[ Voor 64% gewijzigd door Yippie op 01-05-2011 01:15 ]

Verwijderd

Is het niet strafbaar om door een fout in een programma mensen geld afhandig te maken? ^^

Anyway meld @ Hyves!

• Boxman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-11 03:28
Obvious troll is obvious.

Don't feed it.

Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm

Verwijderd

Topicstarter
@boxman ik lul hier egt geen bullshit als je dat soms denkt, ik zal graag details willen geven maar ik kan dat echt niet doen.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:39
Yippie schreef op zondag 01 mei 2011 @ 01:08:
Mochten ze niet reageren, zou ik als eerste het hier melden:
http://www.infopolitie.nl...r-criminaliteit&Itemid=60

Vind net een "meld een bug" link:
http://www.hyves.nl/help/feedback/?feedbackMode=bug

en verder nog dit gevonden van Hyves mobile:

[...]
Ik zie niet wat de politie hiermee te maken heeft? Wie wordt er opgelicht?

Idem geldt voor Hyves Mobile..

Verwijderd

Topicstarter
@firedinal ja dat is strafbaar, het heeft in ieder geval met automatische incasso te maken en met de onjuiste controle van naam en rekkening nummer

• Boxman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-11 03:28
Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2011 @ 01:12:
@boxman ik lul hier egt geen bullshit als je dat soms denkt, ik zal graag details willen geven maar ik kan dat echt niet doen.
Het is midden in de nacht, koninginnedag geweest (=grote kans dat je zat bent), je komt hier een (ongeloofwaardig) statement maken zonder vraag maar 'kan geen details zeggen' en typt bovendien als een twaalfjarige (wat alleen maar meer pleit voor een dronken staat van zijn). Je wilt gewoon even kijken hoeveel tumult je kan maken als de moderators slapen. Overbezorgde tweakers over de zeik helpen.

Oftewel, obvious troll is obvious. Nu weer fijn buiten spelen.

[ Voor 29% gewijzigd door Boxman op 01-05-2011 01:19 ]

Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik denk het ook vriend, drink nou maar fijn je wodka op en leef je uit op de wc

Verwijderd

Tsurany schreef op zondag 01 mei 2011 @ 00:56:
Je meld het bij Hyves, verteld hoe het werkt en verder doe je helemaal niks. Dat lijkt me vrij logisch toch? Willen ze het lek niet dichten stuur je nog een mail waarbij je anders aangeeft het te zullen publiceren, in dat geval schakel je sites zoals Tweakers.net in.
Is het meest veilige inderdaad. Probeer in ieder geval niet zelf een rel te schoppen, daar wordt niemand beter van ;)

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 01:17
En dit lek is nu ook dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.