Microsoft geeft tool vrij om iOS-apps te porten naar WP7

Pagina: 1
Acties:

• Tharulerz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-04-2025
Door het gebruik van de woorden 'tool' en 'vertaalt' wordt de indruk gewekt dat het om een soort van conversion tool oid gaat, terwijl het eerder een uitgebreid naslagwerk/documenting tool is. Je kan duidelijk zien aan de reacties dat ik niet de enige was die deze gedachte had bij de eerste keer lezen van het artikel.

Tnx!

Verwijderd

door ontwikkelaars werkt uit

Verwijderd

Nu er toch al een thread over dit artikel is, even een andere opmerking... Waarom komen er regelmatig dit soort opmerkingen in de WP7 artikelen?
Alles wijst erop dat Windows Phone 7 vooralsnog geen groot verkoopsucces is:
Een week geleden ook al:
nieuws: Microsoft noemt Mango-update Windows Phone 7.5
Diverse fabrikanten brachten toestellen uit met Windows Phone 7, maar gezien het prijsverloop zijn die niet uitgegroeid tot verkoopsuccessen
(beiden keren van de hand van Arnoud Wokke...)

Het begint nogal op te vallen... Het past gewoon niet om dit soort WP7 bashing in de artikelen te stoppen. Het is off-topic en irrelevant, en komt bijzonder kinderlijk over.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
Is geen bashing. WP7 is het belangrijkste nieuwe product van MS in jaren (Ballmer zou vertrekken bij te weinig succes, schijnt). MS zwijgt zelf over hoe het gaat - zelfs bij kwartaalcijfers - , dus moet ik uit randzaken en off-the-record info opmaken hoe de verkopen gaan. Het lijkt me relevante info, bij Android, iPhone en Bb lees je ook geregeld hoe het gaat op de fp :)