help

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik heb mijn nieuw athlon systeem, en nu heb ik een "klein"probleempje
elke keer als ik de computer wil opstarten, hoor je hem opstarten, maar lijkt of ie neit erg ver komt, ook het beeldscherm springt niet aan. Reset en powerknop reageren neit, alleen knopje voor powersup.

Hoe kan dit? na soms 2 keer of soms wel 20 keer springt ie aan...help! dit vind ik niet erg leuk

• Christoph
  • Niet online
Iemand die het weet? plz?

Verwijderd

ik heb zelf geen athlon, maar ik denk dat je
een voedingsprobleempje hebt, waarbij je power supply niet de monitor en pc in één adem op weet te starten ...
dus..wat voor powersupply en grootte monitor heb je ?

wat ook nog kan: check al je kabels van je pc ,binnen en buiten . of zoek nog een aparte voedingskabel, en sluit daar de monitor op aan (ipv op de pc)

succes

Verwijderd

Heb je dingen veranderd in je BIOS?? Zo ja: gewoon eventjes resetten. Dat werkt of met een jumpertje of eventjes de batterij op je mobo loshalen.

Als je niets veranderd hebt: Kijken of je alles goed in elkaar hebt gezet (kabeltjes & jumpertjes allemaal nalopen met het boekje er bij).
Mocht het allemaal niet helpen kun je natuurlijk gewoon terug gaan naar de leverancier als het een nieuw systeem is.

ps. Een duidelijke topic zou mischien voor wat meer reacties kunnen zorgen.

• Christoph
  • Niet online
Had hem eerst duidelijker , maar wou niet posten :)

Hmm, ik heb net een nieuwe kast met een 250 Watt voeding, zal daar niet aan liggen, want of ik mijn monitor nu vroeger of later opstart, die zit gewoon in stopcontacht :)

Ik dacht zelf ook aan verkeerd draadje ofzow, maar kom niks tegen....

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
ook een nieuwe 250 watt voeding kan te licht zijn
wat heb je voor de rest in je systeem?
en wat zijn de specs van je voeding ?

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

• Christoph
  • Niet online
Heb mijn kast+ voeding bij www.highgreen.nl gehaalt

en ik heb niks beijzonders, 128 in dit systeem , een s3 savage 4 kaartje, en een netwerkkaartje, ook nog een IBM HD

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-07 10:53

Digistorm

demo scener

Hmmm... ik heb dit ook gehad toen ik mijn pc (ook een athlon hoor) net had. Heb toen alle kabels nog eens aangedrukt, en ik heb iig sindsdien geen problemen meer gehad. 't Zal wel lang niet in alle gevallen opgaan, maar wieweet... Ik heb het nu al 2 keer meegemaakt dat het daaraan lag!
Mzzl!

DiGiSTORM.

• Christoph
  • Niet online
bedankt, ik ga iedergeval nu een uurtje plukken en pluggen :(

• Muggie
  • Laatst online: 09-09 09:40

Muggie

8 pm

Er schijnen problemen te zijn met de Athlon en bepaalde videokaarten, oplossing is een 300Watt power supply erin te stoppen.

PSN: mug_8pm

• Christoph
  • Niet online
met mijn s3 savage 4?
moet je het nu zeggen, die aardige jongens van highgreen gaan zo een nieuwe powersupply opsturen voor me, gratis..( 250W)
Pagina: 1