Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedva
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-09 19:29

Hedva

Blobfish

Topicstarter
Na heel vroeger heel veel CoD2 te hebben gespeeld nam ik aan dat nu mijn save games ook gewoon in main/player map zou zitten.

Maar nu blijkt dat ik in mijn main map alleen nog maar .iwd files heb zitten.

Ik heb net SaveGameBackup.net gedownload voor m'n games. Zie hier mijn post erover waar ik al tegen de problemen aan begon te lopen bij het gebruiken van SaveGameBackup.net

Is er iemand die weet waar mijn save games zijn opgeslagen? Waar uberhaupt mijn profiel map is gebleven?

Ik gebruik nu een 64 bit windows systeem. Voorheen 32 bits. Misschien dat het er iets mee te maken heeft?

edit:
Ik zou dus hier moeten komen: "\Program Files\Activision\Call of Duty 2\Main\players[playername]\save" of in mijn geval dus \Program Files (x86)\Activision\Call of Duty 2\Main\players[playername]\save". Maar daar is dus niks, of sterker. Ik kan er niet komen omdat ik dan een melding krijg dat het niet bestaat. (en ja bij playername heb ik mijn naam ingevult. Heb het ook een mapje eerder geprobeerd, dus "\Program Files\Activision\Call of Duty 2\Main\players" en dat doet die ook niet :(

[ Voor 25% gewijzigd door Hedva op 29-04-2011 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Weet je hoer het bestand moet heten? Dan zou je een zoekopdracht kunnen uitvoeren? Om welk OS gaat het precies? Vind je ook niets in "games" of "my games" in de documents map?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedva
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-09 19:29

Hedva

Blobfish

Topicstarter
Ja, de config zou ook in dezelfde map horen te zitten. (config.cfg)
Maar als ik daar naar zoek krijg ik geen resultaten. Raar, want als ik CoD2 opstart, kan ik wel gewoon verder waar ik gebleven was.

Ook config_mp.cfg is niet te vinden.

Als ik op internet zoek krijg ik elke keer weer te zien dat ik hierheen moet gaan:
"Program Files\Activision\Call of Duty 2\main\players[Profilename]"

Maar ik kom niet verder dan de map "main".

Edit: Ik snap er echt niks van. Nergens iets te bekennen.

[ Voor 6% gewijzigd door Hedva op 30-04-2011 00:18 ]