Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Internal linking op Ajax Wordpress site

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met het opzetten van *snip*

Dit is een wordpress site, maar er zit een ajax functionaliteit in: De pagina wordt in 1 keer geladen.

Ik heb nu echter een probleem met internal linking / deeplinking.
Doordat de pagina niet reload als je op interne link klinkt, werkt dit niet.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 29-04-2011 21:34 ]

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:41
Wordpress kent toch geen standaard AJAX-functionaliteit? Welke AJAX plugin heb je gebruikt

Heb je zelf al gekeken wat een eventuele oplossing kan zijn? Waar loop je in dat geval tegenaan? Misschien dat bestaande links die wel werken je kunnen aangeven hoe het zou moeten.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ook voor jou geldt: hanteer even de Quickstart als je een topic opent a.u.b ;) En als je iets wil demonstreren, gebruik dan een test-case; linken naar een "voltooide" site is niet nodig en kan worden gezien als spam. Tot slot: ik betwijfel of je topic in WEB hoort, maar zeg niet dat 't niet zo is. Just in case: neem Waar hoort mijn topic? even goed door en besluit dan waar je eventueel een nieuw topic opent ;)

[ Voor 67% gewijzigd door RobIII op 29-04-2011 21:36 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.