Arcade / MAME winkels in Nederland ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwaxi
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-06-2024
Zijn er in Nederland ook shops waar je onderdelen kan kopen voor een arcade / MAME kast ?
Ik ben namelijk op zoek naar wat onderdelen voor mijn arcade kast o.a buttons, joysticks, j-pac etc maar ik kan nergens een webshop vinden waar ze deze verkopen ?

Kent iemand toevallig een shop ?

PSN Id : djwaxi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Eerste link op Google levert je http://www.arcadewinkel.nl/.
Het is wel de bedoeling dat je zelf ook een beetje inzet toont en zelf eerst zoekt alvorens een dergelijk topic te openen. Dus, wat heb je zelf al gevonden? Al eens op ebay gekeken?

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwaxi
psychoclown schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 19:16:
Eerste link op Google levert je http://www.arcadewinkel.nl/.
Het is wel de bedoeling dat je zelf ook een beetje inzet toont en zelf eerst zoekt alvorens een dergelijk topic te openen. Dus, wat heb je zelf al gevonden? Al eens op ebay gekeken?
Op arcadewinkel ben ik ook al terecht gekomen maar daar hebben ze niet echt veel verschillende onderdelen en op ebay kan ik alleen onderdelen vinden welke buiten nederland verkocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er mis met de officiele site van de j-pac en buitenlandse shops dan? Paypal maak je zo aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2506
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:03
kijk eens op www.arcadeshop.de

Goede ervaringen mee, is wel een duitse shop, maar ze verzenden snel. ik had mijn order met 2 dagen in huis. Ook kan je gewoon betalen met internationale bankoverschrijving al zal de verwerking dan wel iets langer duren denk ik.

Verzendkosten vielen mij ook mee, deze zijn 10,- naar nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwaxi
Bedankt voor jullie reacties, ik heb inmiddels het een en ander bij arcadeshop.de besteld :)

Pagina: 1