Hoi Alle,
In een vorig topic liep ik tegen een puntje op maar dat is mooi opgelost. Ik heb nu alles gereed in elke browser (IE 6, IE 7, IE 8, IE 9, Firefox, Chrome, Safari). Alleen ik blijf met 1 vervelend bugje zitten in IE 6.0.
Ik heb een formulier deze staat in een box. Deze box kan getoggled worden (show / hide) in het begin als de website geladen is ziet alles er perfect uit maar zodra je de box hide en dan weer open gooit dan gaat IE 6.0 opeens raar doen.
Zie:

Ik heb ongeveer alles geprobeerd met floats, displays, position alleen ik kom er niet meer uit. Ik heb ook nog de zoom : 1 geprobeerd maar dit mog blijkbaar ook niet baten...
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
HTML:
CSS:
Oplossing
In een vorig topic liep ik tegen een puntje op maar dat is mooi opgelost. Ik heb nu alles gereed in elke browser (IE 6, IE 7, IE 8, IE 9, Firefox, Chrome, Safari). Alleen ik blijf met 1 vervelend bugje zitten in IE 6.0.
Ik heb een formulier deze staat in een box. Deze box kan getoggled worden (show / hide) in het begin als de website geladen is ziet alles er perfect uit maar zodra je de box hide en dan weer open gooit dan gaat IE 6.0 opeens raar doen.
Zie:

Ik heb ongeveer alles geprobeerd met floats, displays, position alleen ik kom er niet meer uit. Ik heb ook nog de zoom : 1 geprobeerd maar dit mog blijkbaar ook niet baten...
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
HTML:
code:
1
2
3
4
5
| <div class="row"> <label>A checkbox</label> <span class="jqTransformCheckboxWrapper"><a href="#" class="jqTransformCheckbox jqTransformChecked"></a><input type="checkbox" checked="" name="ckbox" class="jqTransformHidden"></span> <span>Checkbox on</span> <span class="jqTransformCheckboxWrapper"><a href="#" class="jqTransformCheckbox"></a><input type="checkbox" name="ckbox" class="jqTransformHidden"></span> <span>Checkbox off</span> </div> |
CSS:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| span.jqTransformCheckboxWrapper{ margin : 0; } span.jqTransformCheckboxWrapper input{ margin : 0; padding : 0; width : 15px; } a.jqTransformCheckbox { background: transparent url(../gfx/form/checkbox.gif) no-repeat center top; height: 19px; width: 15px; display: inline-block; } a.jqTransformChecked{ background-position: center bottom; height: 19px; width: 15px; } |
Oplossing
Ik heb het opgelost door bij de hide knopjes ipv van slideToggle fadeToggle te gebruiken. Dan doet IE 6 niet moeilijk
[ Voor 4% gewijzigd door DeEindbaas op 29-04-2011 17:59 ]