Als het goed is zijn velen er wel mee bekend. Je besteld wat op internet en dat moet naar je huisadres verzonden worden. Echter kan je (en ook iemand anders) niet thuis de hele dag op het pakje wachten. Zelfde geldt voor de tweede levering de volgende dag dus uiteindelijk moet je hem ophalen bij een afhaalpunt, wat snel een week later kan beteken als er ook een weekend, feestdag of andere vrijde dag of dagen tussen zit of zitten. Zelf vraag ik me al tijdje af of het pakketje niet direct afgeleverd kan worden een afhaalpunt, waarna ik het ophaal wanneer ik zelf tijd heb. TNT blijkt met Pakjegemak een dergelijke service te bieden.
Ik vraag me echt af waarom dergelijke services niet meer wordt aangeboden bij webshops. Ik zeg niet de de het bezorgen aan huis moet worden afgeschaft, want uiteraard is het ook wel eens makkelijk, als het slecht weer is of het een groot pakket betreft ben je blij dat je de deur niet uit hoeft en het pakje zelf moet halen. Ik ben eigenlijk ook benieuwd of er een reden is dat bezorgen naar afhaalpunt minder worden aangeboden, wat betreft kosten lijkt me dat deze juist lager zijn. Aangezien de bezorger niet tweemaal voor niets naar een huis adres moet en ik vermoed altijd wel langs een afhaalpunt moet. Ook als meer klanten gebruik gaan maken van het bezorgen naar een afhaalpunt, hoeft er minder gereden hoeft te worden naar verschillende adressen.
Kortom keuze in de twee diensten ben ik zeker voorstander van, maar ik heb zelf wel een sterke voorkeur heb voor het bezorgen bij een afhaalpunt. Echter aangezien ik zeker niet voor iedereen kan spreken, ben ik erg benieuwd hoe anderen hierover denken. Ook ben ik benieuwd naar de kant van de webshop. Stem op de poll en/of geef je mening in een reactie.
[Poll iets aangepast (werk bezorgen opties toegevoegd) na enkele suggesties]
Poll: Waar gaat je voorkeur naar uit, bij bezorging van een pakketje?
Ga bij deze poll er even van uit dat alle methoden aangeboden worden bij webshops.
• Sterke voorkeur afhaalpunt - (Bijna altijd gebruik van afhaalpunt)
• Lichte voorkeur afhaalpunt - (Vaker gebruik van afhaalpunt)
• Sterke voorkeur thuis bezorgen - (Bijna altijd gebruik van thuis bezorgen)
• Lichte voorkeur thuis bezorgen - (Vaker gebruik van thuis bezorgen)
• Sterke voorkeur werk bezorgen - (Bijna altijd gebruik van werk bezorgen)
• Lichte voorkeur werk bezorgen - (Vaker gebruik van werk bezorgen)
• Geen echte voorkeur
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Ik vraag me echt af waarom dergelijke services niet meer wordt aangeboden bij webshops. Ik zeg niet de de het bezorgen aan huis moet worden afgeschaft, want uiteraard is het ook wel eens makkelijk, als het slecht weer is of het een groot pakket betreft ben je blij dat je de deur niet uit hoeft en het pakje zelf moet halen. Ik ben eigenlijk ook benieuwd of er een reden is dat bezorgen naar afhaalpunt minder worden aangeboden, wat betreft kosten lijkt me dat deze juist lager zijn. Aangezien de bezorger niet tweemaal voor niets naar een huis adres moet en ik vermoed altijd wel langs een afhaalpunt moet. Ook als meer klanten gebruik gaan maken van het bezorgen naar een afhaalpunt, hoeft er minder gereden hoeft te worden naar verschillende adressen.
Kortom keuze in de twee diensten ben ik zeker voorstander van, maar ik heb zelf wel een sterke voorkeur heb voor het bezorgen bij een afhaalpunt. Echter aangezien ik zeker niet voor iedereen kan spreken, ben ik erg benieuwd hoe anderen hierover denken. Ook ben ik benieuwd naar de kant van de webshop. Stem op de poll en/of geef je mening in een reactie.
[Poll iets aangepast (werk bezorgen opties toegevoegd) na enkele suggesties]
Poll: Waar gaat je voorkeur naar uit, bij bezorging van een pakketje?
Ga bij deze poll er even van uit dat alle methoden aangeboden worden bij webshops.
• Sterke voorkeur afhaalpunt - (Bijna altijd gebruik van afhaalpunt)
• Lichte voorkeur afhaalpunt - (Vaker gebruik van afhaalpunt)
• Sterke voorkeur thuis bezorgen - (Bijna altijd gebruik van thuis bezorgen)
• Lichte voorkeur thuis bezorgen - (Vaker gebruik van thuis bezorgen)
• Sterke voorkeur werk bezorgen - (Bijna altijd gebruik van werk bezorgen)
• Lichte voorkeur werk bezorgen - (Vaker gebruik van werk bezorgen)
• Geen echte voorkeur
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 36% gewijzigd door Regeneration op 05-05-2011 13:24 ]