Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Pimmuz schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 17:29:
Ik kan er gewoon niet in :( en nieuwe is geen optie weetje hoeveel geld en tijd en moeite dat heeft gekost :P

Ondertussen 2 threads gevonden:

http://forums.testdriveun...=54263&highlight=club+bug

http://forums.testdriveun...thread.php?t=51736&page=5

Als de nieuwe members wel in de club kunnen komen kunnen ze dan maybe even de club leaven?

maybe als het niet vol zit kunnen de oude leden er weer in.
Ja, deze club opgeven is geen optie natuurlijk! Vele vele uren om de benodigde XP punten te behalen hebben we er in gestoken, laat staan die tientallen miljoenen....

Maar met 30 leden zit de club niet vol, er kunnen er immers 32 in? Ik zal later wel eens kijken of ik er nog wel in kom, jammer dat onze president Yoghoo nu net aan het verhuizen is.

Oh, wacht ff, hij heeft natuurlijk ook de club in de verhuisdozen zitten... :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net geprobeerd te club te joinen, maar heb ook problemen bij het laadscherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Nu online

bvk

Zoals beloofd ook even geprobeerd om de club binnen te komen, maar ook hier het laadscherm... Wel zie ik inderdaad nu 32 members staan, dus blijkbaar kunnen mensen zich nog wel aanmelden als aspirantlid.

Zinloos als de president of zijn executives ze geen volwaardig lid kunnen maken... :-(

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:08
Ik had de beta al eens gespeeld, heel lang geleden, en heb nu een nieuwe game rig dus had zin om de retail te gaan spelen.

Echter gaat net zoals in de beta, de auto steeds meer op & neer trillen als je erin rijd. Het is gewoon geen stabiel beeld zoals in TDU1. Weet iemand wat ik bedoel en of hier iets aan te doen is? Ik gebruik de bumpercam.

Hmm heb dit kunnen vinden... maar ik heb de laatste ati drivers al..

Gevonden, het "hoort" dus bij de bumpercam view, en er is een camhack voor..

[ Voor 30% gewijzigd door Sluuut op 17-07-2011 21:30 ]

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:00
Jammer dat de clubs het nog steeds niet doen :(
Ik ben nu met de ibiza cup bezig, die is knap lastig.(vind ik dan). Vooral race 5 uit mijn hoofd, die time trial met een A7 auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-08 23:20
Enthroned schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 22:55:
Ik wil even kwijt dat ik het gewoon schandalig slecht van de makers vind dat nadat het spel 5-6 maanden op de markt is het nog steeds zo goed als onmogelijk blijkt om stickers op je wagen te plakken.
Ik heb nu ongeveer 6x geprobeerd om tekst op een wagen te krijgen maar steeds als ik naar de 2e letter wil vraagt ie om "cancel modifications and exit?" druk ik op "no" krijg ik dat ventje van de balie weer voor m'n neus en kan ik helemaal niks meer.
Dit is vervelend als het 1x gebeurd maar na een keer of 5 wil ik toch concluderen dat ze die studio misschien terecht willen sluiten (zoals de geruchten al tijden de ronde doen)
De eerste poging was eigenlijk wel gelukt maar had om even te testen symetrie ingeschakeld en toen bleek de tekst aan de andere zijde dus (zoals te verwachten was) achterstevoren.
7e keer ging weer goed (linkerzijde) 8e en 9e keer werkt weer niet (rechterzijde)
Nice job eden, heb na 9 keer proberen een assymetrisch design en het ligt nieteens aan mij.

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:34
Enthroned schreef op maandag 18 juli 2011 @ 21:44:
[...]

7e keer ging weer goed (linkerzijde) 8e en 9e keer werkt weer niet (rechterzijde)
Nice job eden, heb na 9 keer proberen een assymetrisch design en het ligt nieteens aan mij.
Wedden dat het aan jouw ligt? Lees dit topic maar eens even door want er zitten hier echte kunstenaars tussen en sommige hebben er zelfs pics van gemaakt en ik hoor ze nooit klagen over die stickershops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:37
Enthroned schreef op maandag 18 juli 2011 @ 21:44:
[...]

Je moet het gewoon even doorhebben. Zo moeilijk is het nou ook weer niet om het te doen.
Met 1 bepaalde knop kan je voor vaste posities kiezen. Van de bumper, zijkant, achterkant, dak en de andere zijkant. Als je die gewoon gebruikt zal alles netjes op de juiste plekken komen te zitten.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Nu online

bvk

hupske schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 12:12:
[...]

Je moet het gewoon even doorhebben. Zo moeilijk is het nou ook weer niet om het te doen.
Met 1 bepaalde knop kan je voor vaste posities kiezen. Van de bumper, zijkant, achterkant, dak en de andere zijkant. Als je die gewoon gebruikt zal alles netjes op de juiste plekken komen te zitten.
Ik snap wel een beetje waar hij problemen mee heeft. Met het maken van letters, als je die symmetrisch maakt staan ze in spiegel beeld. Die moet je dus echt 2x keer maken... Voorbeeld is mijn General Lee, als je de 01 symmetrisch zet krijgt de andere kant 10...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ypQ3YKHYXpkQIIaS5yc4J5EP/thumb.jpg

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revertis
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-10-2023

Revertis

Neen

Hehe, cool, mijn Charger heb ik ook bestickerd als de General Lee :D

Hoeba Hoeba!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Nu online

bvk

Ja, we zullen vast de niet de enigen zijn ;)

En hebben we met de club ook een keer de "Dukes" nagespeeld, ik al toeterend (hoor dat ding!) de bush in gedoken en de rest in de Politie wagens achter me aan. Net echt... :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revertis

Revertis

Neen

Haha, dat is een goeie:D Helaas is zoiets nu bijna onmogelijk...

Hoeba Hoeba!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
Ik heb gisteren avond nog lol gehad hoor op Ibiza bij een verborgen weggetje :p Daar zitten 2 alternatieve uitgangen in zeg maar en via de ene kun jezelf dan lanceren op een afgesloten parkeerplaats :D

Met 8 personen waaronder een veyron ss als ramp gebruikt te hebben zeer veel plezier gehad :)

btw het club gedoe lijkt te komen door meer dan 24members clubs met dan aantal of hoger hebben problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revertis

Revertis

Neen

Haha, ik heb een vaag idee van de plek die je bedoeld; heb zoiets eerder gezien in de buurt van het vliegveld.

Waar heb je dat gevonden over het probleem met de club? Ik had nog gezocht, maar uit de topics/teksten waarop ik stuitte, kwam niks nuttigs..

Hoeba Hoeba!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
Neuh is niet echt in de buurt van vliegveld kan het je wel keertje laten zien.

http://forums.testdriveunlimited2.com/showthread.php?t=55812

persoon die het topic starte wel zijn problemen met de club zijn opgelost door de laatste die joinde uit zichzelf te laten leaven ofzo.

Geen idee of dat bij ons gaat lukken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revertis

Revertis

Neen

Hehe.. De meeste leden heb ik nog geen enkele keer online gezien, dat wordt vast geen makkelijke klus dan :p

Hoeba Hoeba!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Revertis schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 14:00:
Hehe.. De meeste leden heb ik nog geen enkele keer online gezien, dat wordt vast geen makkelijke klus dan :p
Ik zie idd ook maar weinig leden, heb er denk ik een stuk of 6 online gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:08
Vraagje, ik heb nu twee challenges gedaan om auto's ergens af te leveren, een Audi en nog iets anders, maar telkens als ik die challenges doe dan rijd ik gewoon in m'n eigen auto.. Is dat een bekende bug?

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
Haha, echt? dat heb ik nog nooit mee gemaakt. Ik heb het hier ook nog geen 1 keer voorbij zien komen.
Wellicht is er wel wat over te vinden op het forum van TDU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Hmmm, ik probeer na een tijd lang waarin ik een enkele keer 30 minuten aan het cruisen was weer het spel te starten en nu blijft hij constant hangen na "Press Start to play"... Ik krijg één laadscherm, dan zwart, en daarna een zwart scherm met die leuke draaiende balletjes rechtsonderin. Pruts spel :P.

Njah, als het nog niet gedaan was, flikker mij dan maar uit de GoT#2 club. Ik heb al weinig lol meer in het spel sinds ik alle cups en championships had gedaan en alle wegen 100% had. Daarna alleen nog doorgegaan om auto's/huizen te verzamelen en daarna enkel nog wat om te cruisen. Het online gedeelte is toch vrij zwak uiteindelijk, wat is bijv. het punt van 32 man in je club als je maar met 8 tegelijk in 1 sessie zit en zelfs dan zomaar uit de sessie wordt gesmeten. Ik heb wel wat lol in het spel gehad, en met de club, maar ik flikker hem nu toch maar eens van m'n harde schijf :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
Het word tijd dat je de auto's kan modden en nieuwe engine geluiden kan toevoegen!! Ik weet dan zeker dat ik dit spel weer driftig ga spelen. Op dit moment ben ik weer terug gevallen op TDU1, wat voor mij toch stuk leuker is als TDU2. Het voelt gewoon beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit eraan te denken om TDU1 ook nog te kopen, ik vermaak me wel met TDU2, maar vind het wel erg jammer dat de clubs slecht werken. Misschien nog wel eens leuk om samen met anderen te cruisen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 08:50
hupske schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 22:36:
Het word tijd dat je de auto's kan modden en nieuwe engine geluiden kan toevoegen!! Ik weet dan zeker dat ik dit spel weer driftig ga spelen. Op dit moment ben ik weer terug gevallen op TDU1, wat voor mij toch stuk leuker is als TDU2. Het voelt gewoon beter.
Ben ik het helemaal mee eens. Game word beetje te saai nu. vooral in het begin stadium en ben nu al bang dat daarna alleen maar saaier word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 18:22
Daarnet kleine update binnengehaald denk ik, build 10. CRC werkt terug.

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
Dat klopt. Een update van 1,37 mb.
Kan alleen even geen topic vinden waar je kan zien wat de update inhoud.

Zal dit een voorbode zijn voor een update van de motoren? :X

[ Voor 22% gewijzigd door Hupske op 21-07-2011 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasH
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-08 23:41
En de club, is die er ook weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revertis

Revertis

Neen

Nog steeds geen club! :(

- Ik heb trouwens niks van een patch/update gemerkt hoor; weet je zeker dat die er was?

[ Voor 65% gewijzigd door Revertis op 21-07-2011 23:29 ]

Hoeba Hoeba!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasH
echt jammer.. Het komt er dezer dagen niet meer van om TDU2 te spelen, morgen misschien weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
Zouden alle mensen die de afgelopen tijd de GOT2 Club hebben gejoined kunnen leaven of eventueel hun eigen club opstarten?

Niet dat jullie er niet bij mogen maar ik wil even wat testen en dat gaat alleen op die manier :|

Aangezien ik nu toch al bij een aantal corrupte clubs heb gezien dat als er mensen leaven de club op een gegeven moment weer werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revertis

Revertis

Neen

Ik zal de club wel even verlaten. Laten we hopen dat het helpt

[ Voor 12% gewijzigd door Revertis op 22-07-2011 09:46 ]

Hoeba Hoeba!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik de club verlaten als ik niet voorbij het laadscherm kom? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
Ja daar was ik dus al bang voor :p

Maybe dat een van jullie club kan oprichten en dat die gene dan de rest invite?
Ik bedoel het is niet zo dat ik het niet wil doen maar van de got2 leden ben ik nog vrij actief en executive. Dus als het weer werkt (want ik lees verschillende aantallen ene club werkt weer met 27man andere weer met 24) kan er mooi eens opgeruimd worden })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasH
ja, inderdaad. Als iemand mij wil inviten in de nieuwe club... MatthiasHens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-08 18:29
of mij, thvers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mag ook wel geinvite worden: Eindbaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
Denk dat het handiger is als een van jullie er een aanmaakt :p revertis had het erover dat hij misschien op zijn 2de account een club kon aanmaken en jullie inviten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Nu online

bvk

Een ieder van de nieuwe spelers kan gewoon op hun huidige account een nieuwe club aanmaken, geeft voor sommigen ook nog punten denk ik.

En dan de anderen uitnodigen die dan de GoT 2 club leaven. Waarna hopelijk Pimmuz of Yoghoo er weer in kunnen om andere inactieve leden te schonen. En dan is er weer plaats voor jullie ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
me needz invite tooo! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Nu online

bvk

Als je nu (aspirant) lid van GoT2 bent moet je dus even wachten tot iemand een nieuwe club heeft aangemaakt, om dan tijdelijk GoT2 te verlaten.

En anders moet je dus sowieso even wachten, snappie :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vriend van me met zn eigen club invite me voor zijn club, dan ga ik daar uit en maak zelf wel 1. Invite ik iedereen die zn naam hier gepost heeft wel.

Edit: Als het goed is moet ik een invite hebben, maar ik zie em niet, Club ingaan geeft natuurlijk weer zwart laadscherm

Edit 2: Invite is binnen :) Ik heb een eigen club gemaakt en ga bezig met het inviten van mensen. We kunnen dan net op 24 mensen komen in GoT2 zonder deze club te upgraden.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2011 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 13:05
Hey jongens,

Ik ben niet al te lange tijd geleden begonnen met TDU2, en ik heb zojuist deze British Car Dealer gevonden (op ibiza, overigens) + een plaatje van de locatie op de map:

Afbeeldingslocatie: http://img838.imageshack.us/img838/1107/tdu2bcd.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img695.imageshack.us/img695/2076/tdu2bcdmap.jpg

Maar ik kan hem niet enteren en hij komt ook niet als discovered op mijn map te staan. Er staat wel duidelijk een caterham en een stel lotussen in de showroom... Is dat DLC content of is mijn game gebugged waardoor ik hem niet kan discoveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
SytseHartvelt schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 14:46:
Hey jongens,

Ik ben niet al te lange tijd geleden begonnen met TDU2, en ik heb zojuist deze British Car Dealer gevonden (op ibiza, overigens) + een plaatje van de locatie op de map:

-

Maar ik kan hem niet enteren en hij komt ook niet als discovered op mijn map te staan. Er staat wel duidelijk een caterham en een stel lotussen in de showroom... Is dat DLC content of is mijn game gebugged waardoor ik hem niet kan discoveren?
Ik heb er ook meerdere gevonden zowel op ibiza als hawai en ik kan je niet zeggen wat het is :P
Misschien nieuwe dealers met nieuwe auto's maar dat is allemaal speculatie.

Ook heb ik bouwplaatsen gezien met hijskranen en daar staat dan meestal wel bij wat er komt bv motorbike shop of kleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:21
Ik ben er ook toevallig zo eentje tegen gekomen een tijdje terug, volgens mij stonden daar Aston's en Jaguars binnen.

Die Lotus Evora die je daar hebt is trouwens zo traag als dikke stront door een trechter. Wat een traag hok is dat zeg... Heb hem nu level 4 volgens mij, maar hij blijft traag.

[ Voor 43% gewijzigd door FastFred op 23-07-2011 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revertis

Revertis

Neen

Het is mij gelukt om in in de club van ZXIT/Eindbaas te komen. Dus al 2members minder in GoT2, is t clubhuis nog steeds onbereikbaar?

Hoeba Hoeba!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Nu online

bvk

Revertis schreef op zondag 24 juli 2011 @ 10:26:
Het is mij gelukt om in in de club van ZXIT/Eindbaas te komen. Dus al 2members minder in GoT2, is t clubhuis nog steeds onbereikbaar?
Gisterenavond laat heeft Yoghoo het nog geprobeerd en kon TDU weer opnieuw starten... Ja dus, vermoedelijk gaat het pas weer werken als we onder de 24 leden zitten...

Als je kijkt naar de ledenlijst in de topicstart, toen werkte het nog prima. Dus als alle mensen die dit lezen en niet in die lijst (en ook ondertussen geen full member zijn geworden) staan even tijdelijk op kunnen hoepelen... 8)

Dan komen we hopelijk weer even onder de 24 members en kunnen Yoghoo of Pimmuz de inactieve leden verwijderen en is er weer plaats voor jullie.

Edit: Maar aan de andere kant, waarom zouden jullie niet doorgaan met een nieuwe club, het is wel zo leuk en uitdagend om zelf die XP punten te verdienen (met clubraces) en je club op te waarderen en voor de auto's te sparen.

Dan blijven onze zuurverdiende bolides ook wat langer in nieuwstaat... >:)

[ Voor 16% gewijzigd door bvk op 24-07-2011 11:52 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 13:05
FastFred schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 21:28:
Ik ben er ook toevallig zo eentje tegen gekomen een tijdje terug, volgens mij stonden daar Aston's en Jaguars binnen.

Die Lotus Evora die je daar hebt is trouwens zo traag als dikke stront door een trechter. Wat een traag hok is dat zeg... Heb hem nu level 4 volgens mij, maar hij blijft traag.
Haha klopt, maar ik zag hem tijdens die ibiza race van 74 mijl, dus ben daar direct na de cup heengereden om een screenshot te maken. Ik had wel genoeg tijd om het tijdens de race te doen op zich maar dat vond ik ook weer zo respectloos :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
Revertis schreef op zondag 24 juli 2011 @ 10:26:
Nog 3 a 4 eruit vermoed ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Zojuist weer even lekker een eind gereden. 2 nieuwe auto's gekocht. De Ferrari 4nogwat Italia en de Audi S5.

Italia is een hele fijne auto. Ik rij ermee op Sport stand, en bij hoge snelheid flink in de remmen dan gaat ie slingeren, wat best vervelend is en totaal onvoorspelbaar, de S5 rijd ook heel fijn, maar die klinkt als een oude trekker. Bah, wat een beroerd geluid uit sommige auto's.

[ Voor 21% gewijzigd door FastFred op 25-07-2011 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasH
FastFred schreef op maandag 25 juli 2011 @ 23:20:
Zojuist weer even lekker een eind gereden. 2 nieuwe auto's gekocht. De Ferrari 4nogwat Italia en de Audi S5.

Italia is een hele fijne auto. Ik rij ermee op Sport stand, en bij hoge snelheid flink in de remmen dan gaat ie slingeren, wat best vervelend is en totaal onvoorspelbaar, de S5 rijd ook heel fijn, maar die klinkt als een oude trekker. Bah, wat een beroerd geluid uit sommige auto's.
Ferrari F430 Scuderia? heb ik ook, en vind hem ook heel fijn rijden. Oke, hij is wel niet zo snel dan de Veyron of de Koniggsegg, (?) maar ik verken de eilanden hiermee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog andere mogelijkheden om mensen te inviten, behalve dan als ze je friends zijn of wanneer je ze bent tegengekomen? Ik heb MatthiasHens een friend request gedaan. Ik heb nog wat meer namen nodig, op het moment zitten er 3 mensen in de club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasH
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 11:10:
Zijn er nog andere mogelijkheden om mensen te inviten, behalve dan als ze je friends zijn of wanneer je ze bent tegengekomen? Ik heb MatthiasHens een friend request gedaan. Ik heb nog wat meer namen nodig, op het moment zitten er 3 mensen in de club.
Ben de laatste tijd vrij weinig online, dus ik zie het wel op een keer... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn... Had wel gedacht dat met dit spel je progressie ook online vast gehouden word... maar nee, na een crash van me pc (en her-installatie) kom ik er achter dat ik weer helemaal overnieuw mag beginnen!

Oftewel ALLE roads opnieuw zoeken, ook alle wrecks, viewpoints, challenges en races opnieuw doen (had alleen nog multiplayer dingen over).

En dan nu nog een heel irritant probleem: ben nu klaar met ibiza, maar kan 1 ding niet doen. Ik kan die viewpoints niet echt doen omdat ik de zwevende embleempjes boven de weg gewoonweg niet in beeld krijg! Ik weet wel waar er een paar zitten, en als ik op de plek sta, dan krig ik ook wel de mogelijkheid om de foto te maken, maar er hangt dus niks boven de weg :( iemand dit eerder gehad? Heb al even zitten googlen, maar kan er niks over vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 11:37:
Fijn... Had wel gedacht dat met dit spel je progressie ook online vast gehouden word... maar nee, na een crash van me pc (en her-installatie) kom ik er achter dat ik weer helemaal overnieuw mag beginnen!

Oftewel ALLE roads opnieuw zoeken, ook alle wrecks, viewpoints, challenges en races opnieuw doen (had alleen nog multiplayer dingen over).

En dan nu nog een heel irritant probleem: ben nu klaar met ibiza, maar kan 1 ding niet doen. Ik kan die viewpoints niet echt doen omdat ik de zwevende embleempjes boven de weg gewoonweg niet in beeld krijg! Ik weet wel waar er een paar zitten, en als ik op de plek sta, dan krig ik ook wel de mogelijkheid om de foto te maken, maar er hangt dus niks boven de weg :( iemand dit eerder gehad? Heb al even zitten googlen, maar kan er niks over vinden...
Dude wat loop je nou weer te mauwen? Had je van te voren toch kunnen googlen waar tdu2 word opgeslagen en dergelijk jij gaat er maar gewoon vanuit dat het online is. Die crash had je niet kunnen voorkomen idd dat maakt het dan wel extra zuur :/

Maar buiten dat regelmatig backupje van je savegames is niet zo'n verkeerd id blijkbaar of een andere opslag locatie want meestal bij een "crash" is je windows partitie naar de *****

Je 2de probleem klinkt vaag dus je kan wel de foto maken en dus progressie boeken maar je ziet niet waar de foto locatie is als je over de weg rijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pimmuz schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:26:
[...]

Dude wat loop je nou weer te mauwen? Had je van te voren toch kunnen googlen waar tdu2 word opgeslagen en dergelijk jij gaat er maar gewoon vanuit dat het online is. Die crash had je niet kunnen voorkomen idd dat maakt het dan wel extra zuur :/

Maar buiten dat regelmatig backupje van je savegames is niet zo'n verkeerd id blijkbaar of een andere opslag locatie want meestal bij een "crash" is je windows partitie naar de *****

Je 2de probleem klinkt vaag dus je kan wel de foto maken en dus progressie boeken maar je ziet niet waar de foto locatie is als je over de weg rijd?
Je moest eens weten hoe vaak ik me niet op me kop geslagen heb ;)

En ja precies zoals je zegt, wel progressie, word ook fijn gelogd bij de fotograaf, maar ik zie echt geen cameratje boven de weg hangen o.i.d. zoals het hoort. Zwaar irritant, weet er wel een boel te vinden, maar vooral diegenen die niet boven de weg zitten maar er naast zijn K*T te vinden :(

Nog net even gekeken, ook Hawaii mist ze :(

Blijft er maar 1 ding over: JouwBuis gebruiken met een of ander filmpje waar ze ze even af gaan...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2011 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasH
ik kan ook nergens een foto maken.. Ik zie wel gewoon de icoontjes, ga verder, en dan zie ik het bord met requirements, maar nergens 'take a photo' en enter doet het ook niet..
Maakt mij niet echt uit, maar zo hoort het natuurlijk niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik heb een vraag/probleem, ik heb 2 pc's en 2 legale TDU2 game's maar, 1 netwerk..... nu zal je hem voelen aankomen.

als ik de launcher van de ene pc opstart geeft hij aan dat alles openstaan "FullCone"
en de andere staat op "strikt"

Alle firewalls uitgezet en port forwarding in de router gezet maar het blijft zo, ik ken nergens vinden hoe ik ze alle bij op "FullCone" kan krijgen

Iemand een idee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasH
Ik heb hetzelfde. Zeurt hij over de UPnP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
MatthiasH schreef op maandag 25 juli 2011 @ 23:49:
[...]

Ferrari F430 Scuderia? heb ik ook, en vind hem ook heel fijn rijden. Oke, hij is wel niet zo snel dan de Veyron of de Koniggsegg, (?) maar ik verken de eilanden hiermee ;)
Die heb ik allang, maar die klinkt ook alsof er een zwerm van duizenden muggen onder de motorkap zit, misschien nog wel het slechtste motor geluid uit het spel.

Was ook niet de auto die ik bedoelde in m'n vorige post, de Ferrari die ik gister gekocht heb, was volgens mij de 458 Italia, hele fijne bak, doe er tot nu toe alle circuits mee :)

M'n Atom 300 SC (staat ondertussen ook bijna 3000km op :) )blijft trouwens wel mijn favoriet op circuits, die plakt in de bochten, kan bochten veel sneller nemen. Gisteren heb ik er een Atom 500 V8 uitgereden van iemand die mij een challenge bood. $ 9000,- rijker :) Daarna ook weer verloren helaas :(

[ Voor 35% gewijzigd door FastFred op 27-07-2011 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MatthiasH schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 21:12:
Ik heb hetzelfde. Zeurt hij over de UPnP?
Nee, hij is gewoon "Strict:Symmetric" en de andere is "Open:FullCone"

dus hij zeurt niet over UPnP maar, dit doet hij dus alleen als we tegelijk willen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:41:
[...]

Je moest eens weten hoe vaak ik me niet op me kop geslagen heb ;)

En ja precies zoals je zegt, wel progressie, word ook fijn gelogd bij de fotograaf, maar ik zie echt geen cameratje boven de weg hangen o.i.d. zoals het hoort. Zwaar irritant, weet er wel een boel te vinden, maar vooral diegenen die niet boven de weg zitten maar er naast zijn K*T te vinden :(

Nog net even gekeken, ook Hawaii mist ze :(

Blijft er maar 1 ding over: JouwBuis gebruiken met een of ander filmpje waar ze ze even af gaan...
Ik heb allang niet meer naar die foto's gekeken dus misschien is er iets verandert geen idee... ik ga ze nog wel een keer allemaal opzoeken met youtube :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 08:31:
[...]

Nee, hij is gewoon "Strict:Symmetric" en de andere is "Open:FullCone"

dus hij zeurt niet over UPnP maar, dit doet hij dus alleen als we tegelijk willen spelen
Probeer hier eens te kijken misschien vind je daar wat antwoorden ik heb zelf ook geen flauw idee hoe je dat kunt fixen.

http://forums.testdriveunlimited2.com/forumdisplay.php?f=95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoghoo
  • Niet online
Er zitten nog steeds 30 leden in de GOT2 club. Er moeten minimaal nog 6 tot 8 leden tijdelijk eruit.

DRINGEND VERZOEK: Graag iedereen (dus ook executives) even een andere club joinen (maakt niet uit welke). Hopelijk kunnen we er dan weer in en kan ik een grote schoonmaak doen zodat alle actieve leden weer kunnen joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Pimmuz schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:26:
Meen je dat nu serieus? Bij een crash (ofwel vastloper, vaak BSOD) gaat je partitie meestal niet naar de klote, hoor.

Saved games in TDU2 willen gewoon nog wel eens corrupt raken, op alle platforms. Was bij de eerste TDU ook al zo. Dat is toch wel een bekend probleem, maar niet bij nieuwe spelers. Eden had dit al lang op moeten lossen of op z'n minst het spel automatisch backups aan laten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd dat er 30 in zitten... voor zover ik weet zaten er 32 in en we zitten nu met 3 mensen in GoT3 :P
In ieder geval als mensen hun naam hier even neer willen zietten kan ik friend request doen en invite sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Nu online

bvk

Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2011 @ 19:35:
Vreemd dat er 30 in zitten... voor zover ik weet zaten er 32 in en we zitten nu met 3 mensen in GoT3 :P
In ieder geval als mensen hun naam hier even neer willen zietten kan ik friend request doen en invite sturen.
Ik zal straks het spel starten en de club verlaten ;w Ik hoef geen tijdelijke invite voor de nieuwe club hoor, maar het mag wel natuurlijk. In game naam is SDEMbvk

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bvk schreef op zondag 31 juli 2011 @ 20:26:
[...]

Ik zal straks het spel starten en de club verlaten ;w Ik hoef geen tijdelijke invite voor de nieuwe club hoor, maar het mag wel natuurlijk. In game naam is SDEMbvk
Nouja, voor zover ik weet moet je de club in om de club te verlaten, wat dus niet kan :p
Vandaar de invite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
evEndzhar schreef op zondag 31 juli 2011 @ 17:43:
[...]

Meen je dat nu serieus? Bij een crash (ofwel vastloper, vaak BSOD) gaat je partitie meestal niet naar de klote, hoor.

Saved games in TDU2 willen gewoon nog wel eens corrupt raken, op alle platforms. Was bij de eerste TDU ook al zo. Dat is toch wel een bekend probleem, maar niet bij nieuwe spelers. Eden had dit al lang op moeten lossen of op z'n minst het spel automatisch backups aan laten maken.
mbr corrupt ofzo of een oude xp installatie die gamel word daar doel ik op geen bsod's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Nu online

bvk

Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2011 @ 21:33:
[...]

Nouja, voor zover ik weet moet je de club in om de club te verlaten, wat dus niet kan :p
Vandaar de invite
Ja, je hebt gelijk. Dan graag een invite please :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revertis

Revertis

Neen

Hoe staan de zaken ervoor? Al enige vooruitgang wat betreft het legen van de club? Als er nog meerdere personen wachten op een invite, maar niemand online vinden die een invite kunnen sturen, dan kan ik anders wel even 'n nieuwe club maken, ipv het wachten op de leider van m'n huidige (GoT3)..

Hoeba Hoeba!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste dagen even druk geweest. Ik zal zo bvk friend request sturen, dan kan ik die ook inviten en dan hebben we er nog 2 of 3 nodig volgens mij. Ik heb verder geen namen, dus ik kan er ook niet veel aan doen

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2011 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Nu online

bvk

Ik zal straks even op het spel inloggen dan en je invite accepteren. Voor de lijst met namen: zie de startpost met daarin het overzicht. Alleen speelt er volgens mij bijna niemand meer, dus gaan ze ook de invites niet zien...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefandepefan
  • Laatst online: 05-09 11:57
Deze dagen weer de game opgepakt (PS3) en voornamelijk aan het touren op Ibiza. Heb ondertussen wel de C4- en B4-cup gedaan (en rijbewijs voor A7) gehaald, maar haal de meeste fun nog met het rondrijden op Ibiza met mijn Volkswagen Touareg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
ZXIT doe mij er ook maar een misschien redden we het dan net...

wat is jouw ingame nick? de mijne Pimmuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Nu online

bvk

Ik ben er nu uit in ieder geval! Hopelijk is ook het vertrek van Pimmuz dan voldoende, maar als het er daadwerkelijk minder dan 24 moeten zijn...

@Pimmuz: Geen poker meer voor jou? Was gisteren wel leuk geweest, heb me uitstekend vermaakt met 2 gasten die (druk samenspelend) al enthousiast "bye bye" begonnen te chatten tegen mij bij elke hand, maar uiteindelijk toch 2e en 3e werden >:)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pimmuz schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 19:11:
ZXIT doe mij er ook maar een misschien redden we het dan net...

wat is jouw ingame nick? de mijne Pimmuz
Mijn nick is Eindbaas, als het goed is heb je friend request

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Nu online

bvk

Het schiet niet erg op zo geloof ik hé... Heeft Pimmuz de invite al geaccepteert?

En hoe bereiken we de overige GoT 2 clubleden die niet meer spelen en dit waarschijnlijk ook niet lezen? Via DM misschien?

En waar is onze vriend HuskeyNL gebleven??? Die ging begin juni naar de US voor 3 weken vakantie, maar is daar zeker gebleven.... Verliefd geraakt op de eindeloze highways denk ik ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
@bvk

Als ik het spel nog speel is het gewoon beetje cruise en mp races casino al een tijd niet meer geweest :)

Ik heb geen friend invite gehad van eindbaas heb hem zelf een invite gestuurd en nu staat hij wel in mijn friends list maakt ook niet uit.

We zitten op de 28 dus als ik nog gerecruit word door eindbaas zou got2 weer moeten werken...
Nou zit ik op dit moment in de ardenne met laptop en tdu2 en controller :p maar ben gvd vergeten me savegame op de laptop te zetten dus die is van 05-03... anders had ik wel even kunnen inloggen en die club invite te accepten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf sinds vrijdag nog niet weer gekeken, maar ik heb je nu net een club invite gestuurd. Aangezien ik verder niet echt mensen in het spel ken van GoT weet ik zo niet wie ik moet DM'en die nog actief is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Nu online

bvk

He die Pim, lekker op vakantie dus?

Genoeg verdiend aan het pokeren, of gewoon niet leuk meer?

Maar dan zou GoT2 op 27 members zitten, het moeten er toch weer 24 of minder worden voor een goede werking?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:15
bvk schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 10:55:

En hoe bereiken we de overige GoT 2 clubleden die niet meer spelen en dit waarschijnlijk ook niet lezen? Via DM misschien?
Ik lees gewoon mee hoor. Ben zeker 2 maanden al niet online geweest in TDU2. Maar, wat heb je te vertellen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Nu online

bvk

AMD1800 schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 13:10:
[...]

Ik lees gewoon mee hoor. Ben zeker 2 maanden al niet online geweest in TDU2. Maar, wat heb je te vertellen? :)
Dat als ZXIT jou (TheFAV toch?) nou even een invite stuurt en jij even op het spel inlogt en accept we weer een betere kans hebben om de club weer terug te krijgen ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bvk schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 14:01:
[...]

Dat als ZXIT jou (TheFAV toch?) nou even een invite stuurt en jij even op het spel inlogt en accept we weer een betere kans hebben om de club weer terug te krijgen ;)
Mijn ingame is Eindbaas :p Maar als AMD1800 mij dan een friend request stuurt of zn ingame naam hier even post krijgt hij ook een club invite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revertis

Revertis

Neen

Heb maar eens een bericht naar Atari gestuurd met de vraag hoe het er bij hun voor staat, wat betreft het gekloot met clubs. Ze reageerden dat het probleem van het hangende beeld bij het binnengaan van het clubhuis bekend is bij hen en ze zo snel mogelijk aan een oplossing proberen te werken. Ook zeggen ze dat we maar moeten proberen de singleplayer te doen of proberen een oudere savegame terug te zitten. Helaas weten we allemaal al dat dat niet werkt, dus dan maar hopen op het eerste wat ze zeggen; dat er snel een oplossing komt..

Hoeba Hoeba!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Ik heb het spel weer even geïnstalleerd en m'n save probleem gefixed om jullie met de club te helpen. Ik zat in m'n laatste save net in het clubhuis toen ik het spel afsloot. Toen ik het spel enkele weken daarna weer opstartte lagen de clubs er dus uit en kon ik niets met de save, opgelost door offline te spelen zodat je de club weer uitkan :P.

Stuur mij maar een invite voor die GoT3 club ofzo, dan zit er weer 1 member minder in GoT2 en leave ik op eigen houtje wel de nieuwe club. M'n ingame naam is hetzelfde als m'n Tweaker naam hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Nu online

bvk

Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 15:24:
[...]

Mijn ingame is Eindbaas :p Maar als AMD1800 mij dan een friend request stuurt of zn ingame naam hier even post krijgt hij ook een club invite :)
De ingame naam van AMD1800 is TheFAV dacht ik. Propane kun je nu dus ook toevoegen (Thanks!), dus nu schiet het op. Probeer ook Funfair maar, misschien leest die ook mee ;)

Hier nog een oud lijstje met namen (rechts ingame naam):

Yoghoo Yoghoo
Robsta86 CoolBreaze
Hirogen2358 HuskeyNL
bvk SDEMbvk
Mhz Maarten1990
cubuz dRn
Propane Propane
Pimmuz Pimmuz
??? rBt
Yorkick nOr
Witchdoc Witchdoc
AMD1800 TheFAV
Funfair Funfair
Ex260 Ex260
Marco001 Marco001
Burdy1 hykaru1

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@ Bvk: @ ZXIT: Ik zal morgen online komen om friendship te accepten. Ook maar even een keer rondrijden ofzo :) En inderdaad, mijn ingame naam is thefav.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubuz
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 15:09
Stuur mij ook maar een invite.

Ik start hem ook zo af en toe nog even....maar uren rijden is er niet echt meer bij...

drn is dus de ingame name...

[ Voor 11% gewijzigd door cubuz op 08-08-2011 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een aantal mensen request gestuurd, een aantal mensen bestaan niet volgens TDU2 :p Misschien weer eens een foutje tussen de servers? Probeer later vandaag nog wel een keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
bvk schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 11:20:
He die Pim, lekker op vakantie dus?

Genoeg verdiend aan het pokeren, of gewoon niet leuk meer?

Maar dan zou GoT2 op 27 members zitten, het moeten er toch weer 24 of minder worden voor een goede werking?
Yep lekker binnen zwembad en jacuzzi & sauna zelfs echt beter met dit schijtweer :P En lekker gamen op de beamer beneden in de kelder maarja wel balen dat ik me savegame vergeten ben en dat plannetje van 1x inloggen gaat ook niet werken aangezien als ik thuis ben weer verder ga met de save van me desktop :)

Pokeren is saai zonder jouw en ik kijk er heel erg tegen op om weer zotveel cocktails te moeten drinken ;)

Ik vermoed 27 aangezien ik het er met iemand over had en die hadden 27membs en de club werkte nog en hij wist van het probleem. Wij zitten nu geloof ik op de 28...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 10:43:
Heb een aantal mensen request gestuurd, een aantal mensen bestaan niet volgens TDU2 :p Misschien weer eens een foutje tussen de servers? Probeer later vandaag nog wel een keer
Request geaccepteerd, ik zie de club invite wel verschijnen.

Was nog even m'n garages langs aan het gaan. De laatste keer dat ik het speelde had ik best wat moeite gedaan om alles netjes in de garages te krijgen met de volgende resultaten:

Italiaans feestje:
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6130/6021531090_0013c2e78a_z.jpg

Clash of the Germans:
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6003/6021531220_f59c2d6113_z.jpg

M'n favorieten:
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6136/6020976309_188035807a_z.jpg

En wat te doen als je alles wat de moeite waard is in het spel al hebt gekocht, en je hebt nog redelijk wat miljoentjes over?
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6023/6020976445_c0ee25aa33_z.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er erg netjes uit :) Zie erg weinig mensen met de TVR Sagaris terwijl ik die toch best lekker vind rijden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Leuke foto's Propane :D T laat wel zien dat jij er in ieder geval een stuk meer moeite in hebt gestoken dan ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Tja, als je tijd over hebt dan kan dat :P. Alles staat zoals ik het hebben wil en ik heb twee Ginetta F400's als daily drivers in een huis met ook maar twee plekken. Als ik een andere auto wil pak ik hem gewoon uit de lijst en als ik er klaar mee ben pak ik weer één van de Ginetta's terug zodat alles weer op z'n plek staat. Het kost wat moeite maar dan heb je ook wat :).

Ondertussen de invite voor GoT3 geaccepteerd, dus GoT2 zou weer een member minder moeten hebben.

P.S.: Ik heb de TVR Sagaris ook (best logisch als je alle auto's hebt, bovenstaande garages zijn 4 van de 17 ofzo ;)) en hij is best cool, maar mij net een tikje te wispelturig. De achterkant breekt best makkelijk uit, en hoewel de Ginetta dat ook heeft is die makkelijker te controleren. En het geluid van de Ginetta is echt beestachtig: YouTube: ‪TDU2 - Ginetta F400 Ibiza Cruising‬‏ - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

Even een stomme noobvraag van mijn kant, hoe kan ik sneller geld verdienen? Ik rijd nu in een Audi R8 V10 en iik heb een cash balance van $690.000 ofzo. Die kleine challenges leveren maar een paar duizend open ik kan nog maar één 'toernooi' doen. Moet ik eerst dit toernooi (saai) afronden voordat ik weer interessante challenges en toernooien krijg?

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
frankknopers schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 16:00:
Even een stomme noobvraag van mijn kant, hoe kan ik sneller geld verdienen? Ik rijd nu in een Audi R8 V10 en iik heb een cash balance van $690.000 ofzo. Die kleine challenges leveren maar een paar duizend open ik kan nog maar één 'toernooi' doen. Moet ik eerst dit toernooi (saai) afronden voordat ik weer interessante challenges en toernooien krijg?
En wat krijg je voor dat saaie toernooi? als je de lijn in het spel volgt moet dat de hawaicup2 zijn en daar krijg je 5miljoen voor...

Races in de challenge race center kun je gaan doen als dat gedeelte online is daar verdien je aardig wat mee als je tenminste beetje kunt rijden. Casino is ook nog een optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Nu online

bvk

AMD1800 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 14:09:
Leuke foto's Propane :D T laat wel zien dat jij er in ieder geval een stuk meer moeite in hebt gestoken dan ik :P
Inderdaad keurig zo :9

Ik ben op een gegeven moment gestopt met alles netjes ranschikken... Ben al blij dat ik alle Bugatti's op 1 jacht heb en alle Pagani's op het andere jacht. Alle Mercedessen bij elkaar en toen nog alle Audi's, daarmee had ik het wel gehad. Had geen zin meer om die andere 80 wagens te rangschikken... :)

Maar Propane, wat moet je nou met 2 Centenaires Sang Bleu's? Ik heb ook nog wel wat miljoentjes over, maar die bewaar ik voor de hopelijk nog komende DLC auto's.

@ZXIT: Je kunt ook een invite sturen naar Hykaru1, gisteren mee zitten pokeren en het verhaal even uitgelegd. En je moet denk ik even op hoofd en kleine letters letten bij de invites, zie ook het lijstje wat ik gepost heb.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasH
Eh, misschien een domme vraag, maar waar vind ik alle types van Bugatti? Ik heb de DLC Code..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Nu online

bvk

MatthiasH schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 21:15:
Eh, misschien een domme vraag, maar waar vind ik alle types van Bugatti? Ik heb de DLC Code..
Je vraag is niet dom, het antwoord wel: Bij de 2e hands dealer.... ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasH
Daar heb ik al gezocht, maar daar staan ze niet, alleen Ginetta's en Spykers enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Nu online

bvk

MatthiasH schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 21:17:
Daar heb ik al gezocht, maar daar staan ze niet, alleen Ginetta's en Spykers enzo..
Bij de 2e hands dealer staan als je de DLC aangeschaft hebt de Sang Bleu, Centenaire en de SuperSport. De 16.4 en de gewone Grandsport staan bij de European dealer. Die dus ook de 2 Spykers en de Koenigsegg verkoopt.

Specs

Pagina: 1 ... 8 ... 17 Laatste