Windows Live Mail zorgt voor internet uitval

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sytrusze
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-04 14:20
Beste leden,

ik heb sinds een paar weken tijd last van Windows Live Mail. Telkens als ik een bijlage upload valt mijn internet weg om een of andere reden. (Dit op mijn Windows 7 PC, die met kabel verbonden is aan mijn router)

Op mijn Macbook Pro (Snow Leopard, draadloos verbonden met router) heb ik hier geen last van.

Heel vreemd, maar ligt waar kan dit aan liggen?

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

sytrusze schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:00:
Beste leden,

ik heb sinds een paar weken tijd last van Windows Live Mail. Telkens als ik een bijlage upload valt mijn internet weg om een of andere reden. (Dit op mijn Windows 7 PC, die met kabel verbonden is aan mijn router)

Op mijn Macbook Pro (Snow Leopard, draadloos verbonden met router) heb ik hier geen last van.

Heel vreemd, maar ligt waar kan dit aan liggen?

Bedankt alvast!
Misschien aan het feit dat je Windows Live Mail gebruikt ? :) Microsoft applicatie = evil...

anyway, lijkt me raar dat het DAAR aan ligt, een virusje die getriggerd wordt door een actie zou kunnen ... maar anders denk ik toch een andere oorzaak. Waarop baseer je dat het dan gebeurt? Heb je een ping naar een extern adres geprobeerd tijdens het ophalen van de bijlage? Dan kun je zien wat ie doet :).

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sytrusze
w4rguy schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:02: Heb je een ping naar een extern adres geprobeerd tijdens het ophalen van de bijlage? Dan kun je zien wat ie doet :).
Bedankt voor je reactie, maar dit zul je toch moeten uitleggen aan een amateur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Wat bedoel je met 'een bijlage uploaden'? Het versturen van een mail met een bijlage?Je hebt niet gewoon het vinkje aanstaan dat de verbinding verbroken moet worden na het verzenden van mail of iets dergelijks?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sytrusze
Ja precies. Als ik een mailtje aan het opstellen ben en ik wil een bijlage toevoegen, tijdens het uploaden hiervan valt mijn internet weg.

Dat het aan een instelling ligt lijkt me stug, aangezien hij op mn Macbook perfect werkt op dezelfde account (met dezelfde gegevens/instellingen dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een schop naar het juiste subfora.
Pagina: 1