Internet probleem Windows 7 na windows update

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geachte Lezers,

Ik heb een probleem wat al een hele tijd loopt.

Ik heb een asus K70IJTY142V en deze is voorzien van Windows 7 home premium 64bit
Nu voer ik altijd netjes de windows updates uit.

Maar op een vreemde manier komen er steeds updates die ik installeer, de computer word opnieuw opgestart en dan heb ik zowel bedraad als draadloos heb ik geen internet meer.

Nu heb ik een systeemherstel gedaan naar voor de update en alles werkt weer daarna heb ik de betrefte updates aangevinkt die niet geinstalleerd moeten worden. Maar naar een aantal dagen/weken zit er tussen andere updates waarschijnlijk toch weer hetzelfde waardoor ik weer geen internet heb.

Nieuwste bios versie is geinstalleerd en dit heeft geen nut gehad ook de drivers geupdate en dit mocht ook niet baaten.

Is iemand bekend met dit probleem ? ik heb al veel gegoogled alleen hier ben ik niet veel wijzer van geworden. Dit probleem is meer bekend bij XP en sommige gevallen bij VISTA.

Ik hoop dat jullie hiervoor een oplossing weten

Mvg

W.Postema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke Update zorgt ervoor dat je geen internet meer krijgt? Wat heb je zelfs al geprobeerd om dit op te lossen? Alleen de BIOS geflasht en je drivers geupdate?

Windows 7 is slechts een verbeterde versie van Vista, dus je zou die oplossingen kunnen proberen.

Heb je SP1 al geïnstalleerd?

Dit kan je ook doen: updates installeren, dan ga je naam CMD (als admin uitvoeren) dan type je sfc /scannow.
Dan worden de systeem bestanden gecontrolleerd en wie weet heb je weer internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als niets helpt kan je er natuurlijk voor kiezen updates alleen te installeren als jij daarvoor toestemming geeft.