Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[AD2003]Security groups openen vanuit win. Explorer

Pagina: 1
Acties:

• Morphogenesis
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06:19
Ik was benieuwd of iemand een tool of truc kent om security groups van een folder te openen in AD. For the record, deze groups zijn dan gekoppeld aan AD :)

Een plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://parrit.chravtacque.nl/images/security.png

Even van uitgaand dat de group Administrators in AD staat, ik wil dus wanneer ik dubbelklik (of een soort gelijk iets) op de group, deze opent in AD, zodat daar bewerkingen in gedaan kunnen worden.

Kent iemand zoiets?

Ikzelf heb nog niks gevonden, uiteraard wel gezocht ;) Het is lastig zoeken wanneer je zoekt met de woorden security groups, AD en folder omdat dit alleen resultaten levert van security groups in AD zelf :)

[ Voor 23% gewijzigd door Morphogenesis op 29-04-2011 09:46 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hyena?

Sorry, maar wat had je zelf al gezocht/gevonden en waarom werkt dat wel/niet/half naar behoren?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Morphogenesis
Sorry, OP bijgewerkt. Maar misschien zoek ik wel helemaal verkeerd, dus als jij wat vindt houd ik me aanbevolen en bied ik mijn nederige excuses aan ;) :)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Native kan dat niet (by design - kan namelijk bij SLFF configs een information disclosure risico vormen) dus je zal moeten uitwijken naar 3rd party tools vrees ik :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Morphogenesis
Hm, was ik al bang voor. Nu maar hopen dat die er zijn :)