Wij hebben een Windows server 2003 domain draaien (forest en domain function level = 2003)
Hierbinnen draaien 2 stuks 2003 DC, en 1 stuk 2008 DC.
Alle clients draaien op Windows 7.
Er is een policy aangemaakt op de 2008 DC die het energiebeheer aanpast op de clients.
(middels de nieuwe preferences functionaliteit)
Wanneer een client inlogt en terecht komt op een 2003 DC dan wordt de policy niet meegenomen
(ben hier achter gekomen via de group policy modeling wizzard en in de wizzard een 2003 DC specifiek te selecteren).
De energiebeheer setting staat er gewoon weg niet ertussen als resultaat.
Als ik dezelfde modeling wizzard uitvoer, en dan een 2008 DC selecteer dan staat de energiebeheer setting wel er tussen.
Volgens mij moet het gewoon mogelijk zijn om een 2008 policy ook werkend te krijgen als een gebruiker de 2003 DC als logon server meekrijgt ..
De group policy server side extension is alleen voor XP clients meende ik,
dus dit zal niet helpen als ik dit installeer op een 2003 DC.
Hierbinnen draaien 2 stuks 2003 DC, en 1 stuk 2008 DC.
Alle clients draaien op Windows 7.
Er is een policy aangemaakt op de 2008 DC die het energiebeheer aanpast op de clients.
(middels de nieuwe preferences functionaliteit)
Wanneer een client inlogt en terecht komt op een 2003 DC dan wordt de policy niet meegenomen
(ben hier achter gekomen via de group policy modeling wizzard en in de wizzard een 2003 DC specifiek te selecteren).
De energiebeheer setting staat er gewoon weg niet ertussen als resultaat.
Als ik dezelfde modeling wizzard uitvoer, en dan een 2008 DC selecteer dan staat de energiebeheer setting wel er tussen.
Volgens mij moet het gewoon mogelijk zijn om een 2008 policy ook werkend te krijgen als een gebruiker de 2003 DC als logon server meekrijgt ..
De group policy server side extension is alleen voor XP clients meende ik,
dus dit zal niet helpen als ik dit installeer op een 2003 DC.