Toon posts:

[fp/feature] Spel- en tikfout FAQ prominent aanwezig maken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie ondanks de feedback knop, en de "boze" reacties van anderen, en het -1 modden, dat er nog steeds reacties over spel- en typefouten worden geplaatst als reactie bij een nieuwsartikel.

Is het geen idee om in het reactievenstertje waar de daad gepleegd wordt een duidelijke regel op te nemen dat de Spel- en tikfout FAQ(Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 41) bestaat?
Bijv. net zo'n linkje als de UBB faq in hetzelfde reactievenstertje, onderaan.

(Voorbeeld van een dergelijke reactie op een nieuwsartikel: WeZZeY in 'nieuws: OPTA legt sms-boer half miljoen euro boete op')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02:01

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Ik denk eerlijk gezegd niet dat het veel gaat helpen. Mensen lezen nou eenmaal niet goed. Zie bijvoorbeeld de vele stickies in de diverse fora. Daar staat enorm nuttige info en richtlijnen, toch presteren mensen het om ze compleet te negeren.

De enige methode waarmee je het echt goed onder de aandacht krijgt is een box onder het artikel, of in ieder geval bij het reactie formulier, waar een duidelijke visuele clue op zit. Dat zal prima helpen, maar of het de uitstraling ten goede komt?

Ik ben het geheel met je eens dat het Feedback knopje wat prominenter mag zijn, maar is de uitwerking wat lastig. Een goede balans tussen aandacht kunnen trekken zonder "onze artikelen zitten vol tikvouten" te zeggen is erg moeilijk.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eens. En balanceren is dus het toverwoord... weinig kans dus voor dit idee :P
Maar probeer het eens, zou ik zeggen. Weghalen kan altijd weer als het niet genoeg helpt, toch?

Ik hoor het graag, dan zal ik het devtrack item eventueel sluiten (als dat niet al gebeurd is inmiddels?) als het 'm niet gaat worden. Had dit item (ook de topicname) onder een andere username aangemaakt in devtrack dan ik hier gebruik, niet nagedacht :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02:01

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Ik probeer niets, dat moet een Devver maar doen ;) Ik ben maar een forum-minion ;)

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:51

crisp

Devver

Pixelated

Mja, technisch gezien kan er altijd gelinkt worden naar Topicreeks: Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes maar uiteindelijk is dit een redactionele issue, en moet de redactie hierover beslissen...

Intentionally left blank