PS3 Blu-Ray stottert

Pagina: 1
Acties:
  • 263 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-10 18:58
Beste tweakers,

Ik heb een Blu-Ray gekocht en wilde deze afspelen. Nu loopt deze film niet lekker vloeiend. Het irriteerd enorm. Nu is mijn vraag of dit aan de PS3 kan liggen of aan de Blu-Ray.

Het gaat zich om een 80GB model

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Probeer een andere Blu-Ray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Doet een andere BD het wel goed? Wat is de frame-rate van beide films? Kan je TV dat wel aan? Staan er allerlei ranzige beeldverbeteraars aan op je TV?

Oftewel; even zelf wat deductie toepassen en dan de bevindingen hier posten... Niet in de laatste plaats kijken of de buurjongen de BD wel goed kan afspelen op zijn PS3 of BD-player?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-10 18:58
Nou het is helaas mijn enigste blu-ray. Ik ken verder ook niemand met een blu-ray speler.
Ik heb al wat gespeeld met de instellingen van de ps3. Ik zal eens in die van de tv kijken. Maar met dvds of streams heb ik geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:54
Het kan ook zijn dat je televisie vanwege de Bluray terugschakelt naar 24Hz of een vergelijkbare waarde. Sommige mensen (waaronder ik :)) vinden dit niet prettig kijken. Dit zou ik dus even controleren en eventueel corrigeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
VulcanRaven schreef op donderdag 28 april 2011 @ 22:18:
Nou het is helaas mijn enigste blu-ray. Ik ken verder ook niemand met een blu-ray speler.
Ik heb al wat gespeeld met de instellingen van de ps3. Ik zal eens in die van de tv kijken. Maar met dvds of streams heb ik geen problemen.
Tja, zonder het te proberen kom je natuurlijk nergens. Het klinkt een beetje flauw, maar zonder meer eigen inzet hebben we echt een glazen bol nodig om je met je probleem verder te helpen. En die hebben we niet.

Lees Het algemeen beleid #topicplaatsen eens door om te zien hoe je probleemtopic er uit hoort te zien. En, als je er zelf echt niet uitkomt en meer info hebt: plaats je topic dan in Spielerij - Problemen & Vragen, niet hier ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.