Mijn probleem is wat lastig te omschrijven, ik doe een poging: Enkele websites vertonen bij mij raar scroll-gedrag in Safari (5.0.5, maar in eerdere versies ook al). Voorbeelden zijn twitter.com en Facebook.com. Het scrollen lijkt in eerste instantie gewoon normaal, maar soms "stokt" het scrollen heel even waarna de pagina ineens een heel stuk naar beneden schiet. Zoveel dat je de draad/orientatie waar je aan het lezen was totaal kwijt bent. Ontzettend irritant dus!
Ik heb een MBP (late 2009) 2.53GHz Core 2 Duo, 4 GB RAM en een Intel 160GB SSD. Ik gebruik een Magic Mouse. Ik heb scrolling "with Inertia" aanstaan.
Ik heb getest met Firefox en Chrome, die lijken dit probleem niet te vertonen. Maar ik ben te gehecht aan Safari, die moet het toch ook gewoon kunnen doen?
Zijn er meer mensen met dit probleem of heeft iemand de oplossing voor me? :-)
Ik heb een MBP (late 2009) 2.53GHz Core 2 Duo, 4 GB RAM en een Intel 160GB SSD. Ik gebruik een Magic Mouse. Ik heb scrolling "with Inertia" aanstaan.
Ik heb getest met Firefox en Chrome, die lijken dit probleem niet te vertonen. Maar ik ben te gehecht aan Safari, die moet het toch ook gewoon kunnen doen?
Zijn er meer mensen met dit probleem of heeft iemand de oplossing voor me? :-)