Windows 7 installatie op Laptop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:39
Beste Tweakers,

Ik heb daarnet Windows 7 geïnstalleerd op een Acer branded laptop.
Installatie verliep goed, alleen nu bij de first boot probeert ie telkens de Acer eRecovery Management op te starten en verder kan ik niets. Ik zag ook bij de installatie dat er 3 partities waren.
- pqservice (de verborgen herstel partitie)
- C:
- D:

C en D heb ik geformateerd en vervolgens Windows 7 geïnstalleerd op C.

Ik heb ook al verschillende veilige modussen geprobeerd, maar ook daar gaat het steeds mis.

Hoe kan ik nou Windows 7 fatsoenlijk laten booten, zonder dat Acer eRecovery Management opstart?

Met vriendelijke groet,
Joey

Weet trouwens niet zeker of dit in het correcte subforum geplaatst is. Zo niet, mijn excuses.

[ Voor 6% gewijzigd door Jokuh op 28-04-2011 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Wil je de recovery manager nog in de toekomst gebruiken? Zo ja, dan wordt het lastig, omdat die wil ingrijpen op een niet herkenbare Windows 7 installatie.

Zo nee, formateer tijdens de installatie de hele hardeschijf en deel het tijdens de installatie opnieuw in of na de installatie.

Self reflection is the school of wisdom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:39
Ik heb ook al geprobeerd om erop in te gaan en dus hem z'n gang laten gaan, maar dan krijg ik een foutmelding. Denk dus ook dat het de beste oplossing is om hem eraf te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombreeder
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-12-2023
Jup gewoon alle partities tijdens de installatie verwijderen en opnieuw indelen. Zo'n recovery heeft toch geen zin meer omdat je win7 al opnieuw heb geinstalleerd