Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Problemen met javascript code

Pagina: 1
Acties:
  • 543 views

• Titu
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-07 08:35
-- VERWIJDERD OMDAT DEZE PROGRAMMEURD ZO AUTISTISCH ZIJN DAN ZE NIET EENS FATSOENLIJK KUNNEN REAGEREN --

[ Voor 99% gewijzigd door Titu op 28-04-2011 13:58 ]

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 11:05

disjfa

be

Kijk in je bron. Zit gewoon een php error is.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Titu
-- VERWIJDERD OMDAT DEZE PROGRAMMEURD ZO AUTISTISCH ZIJN DAN ZE NIET EENS FATSOENLIJK KUNNEN REAGEREN --

[ Voor 85% gewijzigd door Titu op 28-04-2011 14:00 ]

• disjfa

disjfa

be

Omdat hij tussen <script> tags staat.

disjfa.nl

• Titu

[ Voor 94% gewijzigd door Titu op 28-04-2011 13:59 ]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

In je index.php kijk eens wat je doet op regel 9 en 10 (vs. regel 3 en 4 in process.php)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11 15:46

OkkE

CSS influencer :+

Zeg me a.u.b. dat je die $_GET niet zo direct in je SQL gaat gooien zonder check... :o :'(

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Titu

[ Voor 88% gewijzigd door Titu op 28-04-2011 14:00 ]

• disjfa

disjfa

be

Titu schreef op donderdag 28 april 2011 @ 13:40:
zouden jullie mij een discreet atwoord kunnen geven
Ik zou eerder aangeven aan je baas dat dit niet het geschikte project voor je is. Of begin minimaal bij degeen die dit wel geschreven heeft, ipv bij ons.

disjfa.nl

• Titu
... en bedank he!... ik vraag gewoon netjes voor een antwoord en dan krijg ik zo'n reactie...

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
Titu schreef op donderdag 28 april 2011 @ 13:43:
... en bedank he!... ik vraag gewoon netjes voor een antwoord en dan krijg ik zo'n reactie...
Je bent werk aan het doen wat je niet kan, in plaats van je te verdiepen in de taal kom je op een forum voor een quickfix.
Leuk voor de korte termijn, maar als baas zou ik hier niet vrolijk van worden.

• Titu

[ Voor 202% gewijzigd door Titu op 28-04-2011 14:01 ]

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-11 11:10

Yintha

We'll stay gold forever

*lol*

mischien leuk voor jezelf als je het ook echt snapt ipv je opdracht af hebt maar niet weet hoe of wat.

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Niet willen helpen? Je leest straal over het antwoord (of in elk geval een deel van het antwoord) heen hoor.

Wiethoofd in "Problemen met javascript code" is een uitstekend beginpunt voor de oplossing van je probleem. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
Sorry voor de enorme stukke code in de post maar dan is het mss iets makkelijker voor jullie om de fout op te sporen.
Ik kom er niet achter waar de fout zit.
Voor beiden quotes: wat heb je zelf al gedaan?
De meest essentiele voorwaarde voor zinvolle reacties ontbreekt. (die je overigens wel gewoon gekregen hebt maar waarschijnlijk wegens gebrek aan kennis over het hoofd ziet)

edit: Komt nog bij, dit is een stage; als in school.. hoe kansloos is het om een schoolopdracht bij elkaar te googlen?
Dit komt overeen met een boekuittreksel downloaden en inleveren als eigen werk, de meesten hier passen daar voor.

[ Voor 22% gewijzigd door Mental op 28-04-2011 13:51 ]

• OkkE

OkkE

Titu schreef op donderdag 28 april 2011 @ 13:46:
Laat ook maar, stelletje achterlijke tegewoordig hier op tweakers, waar is het respect tegenwoordig...
Misschien zijn niet alle reacties wat je verwacht had, maar vergeet niet dat jij in dit geval ons nodig hebt, wij niet jou. Door een reactie als dit verpest je het natuurlijk gelijk helemaal, ook voor mensen die eerst nog wel van plan waren te helpen.

Dat je kritiek krijgt is niet gek. Je mist duidelijk de kennis voor dit project. Dan kunnen wij je wel helpen met een klein probleem wat je hebt, maar dat is het minste van je problemen wanneer er zulke SQL Injection bijvoorbeeld nog in zit.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Titu

[ Voor 94% gewijzigd door Titu op 28-04-2011 14:00 ]

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Iemand helpen is wat anders dan iemand`s problemen oplossen ;)
Jammer van je taalgebruik ook, antwoorden zijn er desondanks al gegeven.

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• disjfa

disjfa

be

Titu schreef op donderdag 28 april 2011 @ 13:54:
[...]
dit slaat ook nergens op, ik zeg niet dat jullie het fout hebben gedaan...
Wat is er mis met een navraag doen bij een oorspronkelijke programeur? Die weet waarschijnlijk wat er aan de hand is als het mis is. Nu kom je hier om ons als je persoonlijke helpdesk te gebruiken, dat is natuurlijk niet de manier.

Ik denk verder ook niet dat je baas er zo blij mee zal zijn bedrijfscode zomaar openbaar te plaatsen. Maar dat zal ik wel mis hebben.
Titu schreef op donderdag 28 april 2011 @ 13:46:
en ik ben ook helemaal geen programeur..
En ik ben geen automonteur, daarom breng ik mijn auto gewoon naar de garage als er wat mis is :)

[ Voor 18% gewijzigd door disjfa op 28-04-2011 13:57 ]

disjfa.nl

• Titu
Bij deze de vraag of een moderator dit topic kan sluiten want het heeft totaal geen nut met deze a-sociale domme programeurs die niet kunnen lezen...

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

En dat z`n werknemers zulke taal gebruiken op openbare fora.. om maar te zwijgen over je grammatica

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• OkkE

OkkE

Titu schreef op donderdag 28 april 2011 @ 13:57:
Bij deze de vraag of een moderator dit topic kan sluiten want het heeft totaal geen nut met deze a-sociale domme programeurs die niet kunnen lezen...
Als jij op je zinsbouw en grammatica let, beloof ik netjes alles grondig te lezen. :)

Je hebt al een zetje in de juiste richting gehad m.b.t. je probleem. Verder zou ik je willen vragen eens iets over SQL Injection op te zoeken; $_GET vars rechtstreeks in je SQL query opnemen is echt heel gevaarlijk.

• Titu
idd heel gevaarlijk, kan er zo een been mee breken

• Sleepkever
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:49
Dat niet zo zeer maar al je gegevens van je database liggen wel op straat. Dus als er iets van klantgegevens in staan kan je nog boze gezichten verwachten binnenkort als het een keer opengebroken word.

Op deze manier kan iedereen die deze pagina kan bereiken heel je database bekijken, veranderen, weggooien, alles. Het is zeker niet onverstandig om je even een half uurtje hier in in te lezen als je een hoop ellende wilt voorkomen.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

GESLOTEN OMDAT DEZE TOPICSTARTER ZO AUTISTISCH IDIOOT IS OM ZIJN TOPIC OVERBODIG TE MAKEN.

Mensen proberen je te helpen en je krijgt daarbij het advies dat je misschien beter niet met dit soort dingen bezig kan gaan als je er zo weinig verstand van hebt. Als je dat niet goed oppakt moet je dat zelf weten maar ga dan niet de mensen die je oprecht hebben proberen te helpen verrot schelden. Er is er dus maar één asociaal hier, Titu, en dat ben jij.

Overigens ben ik wel teleurgesteld in een aantal mensen dat vrolijk op de topicstarter loopt in te hakken terwijl ze geen topic report gemaakt hebben.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.