[bug] Moderator sluit topic -> Quickreply blijft staan

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
De topictitel is misschien niet helemaal duidelijk, maar laat ik het probleem eens uitleggen.

Een tijdje terug hebben jullie een nieuwe systeem toevoegt aan het forum waarmee nieuwe berichten automatisch onderaan de pagina zichtbaar worden dmv een groen balk/knop met de tekst "Er is een bericht geplaatst" oid.
Nu is het zo dat wanneer het topic geopend is en een moderator langskomt om het topic te sluiten je wel de melding ziet dat er een nieuw bericht is toegevoegd dmv van die groene balk onderin, maar dat quickreply box gewoon zichtbaar blijft nadat ik dat bericht bekijk. Eigenlijk zou dus de quickreply moeten verborgen worden wanneer het nieuwe bericht tegelijkertijd een sluiting van het topic is. Al is het alleen maar om verwarring te voorkomen.

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 28-04-2011 11:32 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Het open laten staan van de quickreply is intentioneel; dan ben je eventueel getypte tekst niet meteen kwijt en krijg je ook geen WTF-moment terwijl je aan het typen bent. Daarbij hoeft het ook niet zo te zijn dat het sluiten van een topic meteen betekent dat je geen reply-rechten meer hebt :P

Het gaat imo gewoon te ver om daar allerlei checks omheen te gaan bouwen; keep it simple dus wontfix :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.