Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[MS Visio 2003] Labeltjes verbergens

Pagina: 1
Acties:
  • 92 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op mijn stage bezig met netwerktekeningen in Ms Visio.
Nou wil ik bij mijn shapes labeltjes hebben met daarin ip adressen en andere info, heeft iemand enig idee hoe ik labeltjes bij mijn shapes kan maken die niet altijd zichtbaar zijn, maar tevoorschijn komen als ik er op klik of er met mijn cursor op ga staan?

Alvast bedankt.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wat zegt http://office.microsoft.com/en-us/ ?

Zeker als je gaat googlen naar Visio en vergelijkbare termen (uit bijvoorbeeld de html/php-wereld) zoals mouse-over, kom je al een heel eind.

Desondanks, je topicstart is wat magertjes; ik mis bijvoorbeeld je versie-nummer, die bij quoten dan niet wegvalt, zodat niet bevestigd kan worden dat wat je wil, ook mogelijk is in die versie. Ook mis ik bijvoorbeeld de zoektermen die je zelf al had bedacht en waarom je daar niet verder mee komt/kwam.

/edit: omdat het stage is; is er nou echt geen ander bestaand Visio-document op de netwerkshares waar die feature al een keer bedacht is en waar je dus van kan afkijken?

[ Voor 64% gewijzigd door MAX3400 op 28-04-2011 11:39 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Heb je het sluitberichtje van RobIII gelezen en de verwijzing naar de quickstart?

Die quickstart helpt je slotjes te voorkomen. :)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.