Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Advies nodig bij aanschaf toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

• Achtendertig
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-11 08:18
Mijn Prodikeys toetsenbordje heeft zijn beste tijd gehad, dus ben ik op zoek naar iets nieuws. Ik heb echter het probleem dat ik een enorme zeikerd ben als het gaat om toetsenborden. Ik heb al meerdere uren gezocht, maar ik kan geen enkel keyboard vinden dat aan de volgende eisen voldoet:

- Prijsklasse t/m 60 euro
- Een grote enter-toets (dus niet zo'n enkel balkje met de "\" toets er boven)
- Volumeregeling met mute-knop op het toetsenbord
- Sneltoetsen voor mediaplayer (play/pauze en next/previous)
- Het mag geen zogenaamd ergonomisch toetsenbord zijn

Thuis verklaren ze me voor gek, maar dit zoek ik nu eenmaal :). Wie kan me verder helpen?

Alvast bedankt!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 18:10

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hoe groot is een Enter-key? Zou bijna zeggen: Logitech Ultra-serie... kost je 20 tientjes ofzo.

Desondanks; ik denk dat er wel een paar keyboards te verkrijgen zijn die ongeveer 99% voldoen aan je eisen maar die heb je hier niet genoemd (of niet gevonden) maar dat zou wel handig zijn zodat we weten dat je voor merk X en type Y knopje Z niet mooi vindt of indeling Q vervelend vindt werken.

Ook, wat is ergonomisch? De ene vindt dat al al er pootjes onder het keyboard zitten om 'm iets hoger te kunnen zetten, de andere stresst pas bij een "gebroken" toetsenbord onder 30 graden...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Achtendertig
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-11 08:18
Het uiterlijk van het toetsenbord maakt me niet veel uit. Met ergonomisch bedoel ik een licht gebogen toetsenbord. Pootjes vind ik geen enkel probleem. Logitech Ultra is inderdaad interessant, maar heeft weer dat enter-balkje ;). Ik heb in principe de volledige pricewatch van Tweakers al doorgespit, maar ik kan er geen vinden die aan alle eisen voldoet.

EDIT: Zojuist het volgende toetsenbord gevonden: pricewatch: Steelseries 6Gv2

Deze ziet er interessant uit, maar waarom is deze zo duur? Ik las iets over "mechanisch toetsenbord", maar wat houdt dat precies in dan?

[ Voor 29% gewijzigd door Achtendertig op 28-04-2011 10:40 ]