Tracking systemen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gezocht een tracking systeem dat je hoofd beweging volgt. ook in game

OK er wordt gezecht dat het te vinden is in 10 minuten. Dus

Ben zelf al 4 dagen aan het zoeken. Vind alleen de trackIR 4 en 5 maar ik weet dat er ook ander soorten zijn.
Tevens zoek ik op verschillende manieren.. Dus vandaar dat ik voor het eerst in 5 jaar een topic aanmaak omdat ik deze keer er niet mee uit kom.

Als iemand mij kan vertellen wat ik verkeerd doe met zoeken op het net.
Als jij zelf al zoets hebt post alsje de naam van het product en ook je ervaring.

PS ontopic.

Dus wie kan mij helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:57
Heb je gezocht op face tracking en game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Met de kans dat ik ook een waarschuwing krijg; ik zie nog steeds niet wat je nou zelf wel/niet hebt gevonden, zowel niet in type-nummers, winkels in NL, winkels buiten NL, linkjes naar de fabrikant etc.

Hint: tik eens trackIR in in Google. Krijg je geen voldoende resultaat, dan ligt het echt aan jouw PC want zowel mijn PC thuis, op werk en mijn GSM geven de exact zelfde nuttige resultaten.

Maar, aanname, je wist dat de versie 3 en lager al EoL zijn en dus amper nog te vinden in winkels? Verder snap ik je vraag niet... "andere soorten"? Wat, geel? Van hout? Voor Android?

[ Voor 18% gewijzigd door MAX3400 op 28-04-2011 10:16 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
http://www.cachya.com/esight/overview.php

http://www.free-track.net/english/

? :P

TrackIR Alternative

[ Voor 17% gewijzigd door Noxious op 28-04-2011 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze gratis software (mede ontwikkeld door Ron een bekende) gebruikt je eigen webcam als head tracking sensor:

http://facetracknoir.sourceforge.net/home/default.htm

Ik kan zelf niet meer zonder: TrackIR5 & ArmA2 Premiere (TrackIR 5)
YouTube: TrackIR5 & ArmA2 Premiere (TrackIR 5)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2011 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok wist niet dat je je huidige webcam kan gebruiken als face tracker. Ga me ook even hier in verdiepen. Dankje wel tot nu toe naar jullie input.

Speel namelijk arma 2 veel daarom zoek ik zoon systeem. Aangezien ik nu zoveel knopen moet druken tijdens een vuur gevecht. Dus vind het fijn naar jullie input

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2011 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah another Arma2 fan :) Ik gebruik TrackIR al meer dan een jaar en kan niet meer zonder aleen is de hoge prijs voor vele een doorn in het oog. Vliegen gaat echt super al moet je wel opletten dat je "voor je" blijft kijken en je niet teveel laat afleiden met alle gevolgen van dien. Infantrie met tracking is zeer moeilijk want de loop van je geweer staan nooit meer centraal in beeld en dus duurt het langer voordat je een gericht schot kan geven, maar ik geef niet op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 10:13:
Met de kans dat ik ook een waarschuwing krijg; ik zie nog steeds niet wat je nou zelf wel/niet hebt gevonden, zowel niet in type-nummers, winkels in NL, winkels buiten NL, linkjes naar de fabrikant etc.

Hint: tik eens trackIR in in Google. Krijg je geen voldoende resultaat, dan ligt het echt aan jouw PC want zowel mijn PC thuis, op werk en mijn GSM geven de exact zelfde nuttige resultaten.

Maar, aanname, je wist dat de versie 3 en lager al EoL zijn en dus amper nog te vinden in winkels? Verder snap ik je vraag niet... "andere soorten"? Wat, geel? Van hout? Voor Android?
Wat een toewijding! :o Speciaal naar huis rijden van je werk om te kijken of google daar ook wel echt dezelfde resultaten geeft! _/-\o_

Zonder gekheid, ik zou inderdaad zelf eens een zoektocht starten en aangeven wat je precies hebt gevonden. Zo voorkom je dat iedereen dubbel gaat zoeken, komt de effectiviteit niet ten goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Je topictitel is erg vaag dus bij deze gefixed.
Daarnaast is het, zoals MrBubbles al aangeeft, handig als je zelf even zegt wat je al gevonden had zodat we je beter op weg kunnen helpen. Volgens mij had mijn collega PWM je dit ook al aangeraden.

[ Voor 13% gewijzigd door psychoclown op 28-04-2011 11:53 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat begrijp ik. Daarom dat ik er nu meer info heb neer gezet.

Dankje wel
Pagina: 1