Toon posts:

Welke webshop is het goedkoopst en goed.

Pagina: 1
Acties:
  • 297 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik ben benieuwd naar welke webshop het goedkoopst is qua computeronderdelen.

zelf heb ik een systeem bij alternate samengesteld maar ik wil graag weten of er nog betere en goedkopere webshop's zijn.

Groeten MichaelHtc

Verwijderd

Al op pricewatch gekeken?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-12 18:37

job

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:19
Je kan de Pricewatch eens raadplegen?
Daarnaast is er niet 1 webshop waar alles goedkoper en/of beter is.

Wat zie jij onder beter?
Wat zie jij onder goedkoper? Gaat het alleen om de prijs of ook de service, levertijd etc. etc. ?

Je mag best je openingspost wat uitgebreider plaatsen.
Volgens mij zijn dergelijke topics als deze niet toegestaan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 23:16:
Hallo,

ik ben benieuwd naar welke webshop het goedkoopst is qua computeronderdelen.

zelf heb ik een systeem bij alternate samengesteld maar ik wil graag weten of er nog betere en goedkopere webshop's zijn.

Groeten MichaelHtc
Ik zie dat je hier nog niet zo bekend bent: kijk eens in de tweakers.net/pricewatch

Verwijderd

Welke het beste is? Zoek in de ShopReview (http://www.tweakers.net/shopreview) maar op wie op basis van de meeste beoordelingen de beste score heeft.

Wat het best is is persoonlijk. Het kan zelfs uitmaken wat je wil bestellen. De een is beter in dit, de ander in dat.

We hebben er in ieder geval een reviewplatform voor. Het is dan ook niet heel zinnig hier een opsomtopic van te maken van wie wat het best vindt. Meer dan 400.000 leden hebben allemaal een eigen mening. Dit topic is daarom niet echt levensvatbaar. Dus... Kijk eens in de pricewatch en de shopreview, en je moet al een eind verder zijn :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.