Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SVDW91
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-08-2023
Blijkbaar is er een zéér lange levertijd van het ASUS P8P67 PRO mobo.
Heb het 2 weken geleden besteld, en is nog steeds niet binnen.

Niet bepaald leuk, als dat het enige onderdeel is waar je nog op wacht voor je nieuw systeem.

Weet iemand wat hier de oorzaak van zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Asus die er niet genoeg gemaakt heeft om aan de vraag te voorzien. En het gehannes met de P67-B2 zal ook niet echt geholpen hebben.
Kun je niet een ander bord ervoor in de plaats nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het ook iets met kerncentrales en aardbevingen te maken heeft. Heel veel chips worden in Japan gefabriceerd, dus ook daar hebben ze flinke vertraging door opgelopen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SVDW91
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-08-2023
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 22:47:
Ik denk dat het ook iets met kerncentrales en aardbevingen te maken heeft. Heel veel chips worden in Japan gefabriceerd, dus ook daar hebben ze flinke vertraging door opgelopen denk ik.
dat was ook al een redenering van mij ;)
hoewel je dan verwacht dat ze uit andere fabrieken dan hun chips zouden halen hé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar ook die andere fabrieken zullen wel niet aan alle vraag kunnen voldoen, en het moet niet zo zijn dat een mobo veel duurder word omdat de chips uit een andere fabriek komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boers706
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:08
Ik heb een P8P67 pro B2 revisie, en wil hem graag omruilen met een B3 revisie maar ik wil nu niet mijn moederbord opsturen en dan meer dan 20 dagen moeten wachten.

Dus we wachten het maar af wanneer ze weer op voorraad komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

SVDW91 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 22:53:
hoewel je dan verwacht dat ze uit andere fabrieken dan hun chips zouden halen hé
Maar dan moet dat wel kunnen. USB3.0 chips komen enkel van Renesas af (voorheen NEC), die haal je niet zomaar ergens anders vandaan. En zelfs als je ze al ergens anders vandaan weet te halen, dan moeten ze ook wel 1 op 1 kunnen werken, anders moet je het moederbord weer redesignen, testen etc.
Pagina: 1