Hoe .CBR naar pdf omzetten? *

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-06 02:53

zekerpixels

Victory Loves Preparation

Topicstarter
hallo

Hoe kan ik .cbr bestanden naar pdf coverteren, ik zoek hier een programma of naier voor het probleem is dat ik .cbr bestanden helemaal niet kan openen anders is het misschien ook mogelijk om het te converteren door middel van een pdf printer.

De vraag is weet iemant een programma op direct te converteren of een viewer waarmee ik kan printen?

alvast bedankt,
ZekerPixels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:07

mace

Sapere Aude

Een CBR is gewoon een RAR-bestand met plaatjes erin dus als je ze hernoemt naar .rar kun je ze openen met WinRAR of 7Zip en uitpakken naar een map. Dan kan je vervolgens de hele map printen met de ingebouwde tool in Windows naar een pdf-printer.

[ Voor 14% gewijzigd door mace op 27-04-2011 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

CBR is gewoon een stel jpegs die zijn ingepakt met rar. Unrar en doe je ding.

Maarreuh, [google=cbr print] geeft een boel hits. Welk van de diverse methoden heb je geprobeerd / waarom lukt dat niet?

'ZekerPixels' is trouwens niet handig als topictitel. Dat zegt zo weinig over de inhoud van het topic. Dat pas ik dus even aan ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerpixels

zekerpixels

Topicstarter
F_J_K schreef op woensdag 27 april 2011 @ 22:06:
CBR is gewoon een stel jpegs die zijn ingepakt met rar. Unrar en doe je ding.

Maarreuh, [google=cbr print] geeft een boel hits. Welk van de diverse methoden heb je geprobeerd / waarom lukt dat niet?

'ZekerPixels' is trouwens niet handig als topictitel. Dat zegt zo weinig over de inhoud van het topic. Dat pas ik dus even aan ;)
sorry heb verkeerde vakje ingevuld verkeerde vakje, maar maaktr niet uit weet nu dat cbr. net zoiets is als rar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerpixels

zekerpixels

Topicstarter
Ik heb .cbr verander in .rar en uitgepakt nu krijg ik allemal jpg afbeeldingen.

bedank voor de info

ZekerPixels