Toon posts:

iPod radio: Is Altec de enige stoere ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een stevige draagbare Radio met iPod dock.

Zoiets als deze Altec Lansing MIX iMT800 of deze minder mooie JVC RV-NB50
Maar is Altec de enig in zijn soort.
De meeste die ik tegenkom zijn redelijk kwetsbaar en niet bepaald gemaakt om regelmatig naar ander locties te verhuizen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2011 21:28 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:11

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik ben ze zo nog niet eerder tegengekomen. Wat een ding.
Wat ik me van zo'n ding wel afvraag: het ding ziet er redelijk "bestendig" uit, maar in hoeverre is de iPod aansluiting (de craddle zelf dus) dat ook? En past een evt beschermhoes er dan nog wel op? Bij de meeste craddles zie je dat het precies pas als je je iPod er in zet, maar als je er dan een beschermhoes omheen doet niet meer. Maar als dat zo is, is je iPod onbeschermd. Dan kan die boombox er nog wel tegen kunnen...maar je iPod blijft dan toch de zwakste schakel.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Bij het transport, hoeft de iPod er ook niet steeds in te zitten en kan eens op locatie toch makkelijk op/in het dock geplaatst worden :)

Indien je graag een beschermhoes rondom je iPod wilt behouden, dan denk ik dat dit steeds een probleem zal vormen voor het dockstation.
Daarom kan je misschien beter hiervoor de AUX IN jacks van de Altec gebruiken, zodat je de beschermhoes van je iPod er niet steeds af moet.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2011 23:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag heb ik de volgende Draagbare iPod docks beluisterd.

De Logitech S715i veraste me aangenaam vanwege het geluid dat je kreeg voor zijn prijs :)
Helaas geen radio :(

De Harmon Kardon Go+Play II is een zeer mooie en draagbare iPod Dock met een mooi geluid en stevige bas :) Helaas heeft deze geen radio :(

De JVC RV-NB50: Wat een mooi en stevig geluid met een strak laag :) Dit is een stevige en een zeer grote bak en gelukkig wel met radio en zelfs USB ingang :)
Deze radio is niet een van de mooiste, maar heeft wel alle functies "moeilijke keuze" 8)7

De Altec Lansing MIX iMT800 was helaas niet te bekijken :'(

Volgens de verkoper is toch er een grote vraag naar draagbare radio's met iPod/dock,
maar helaas is er wel weinig aanbod :?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2011 21:09 ]

• EcktenBaas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-10-2025
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 21:04:
Vandaag heb ik de volgende Draagbare iPod docks beluisterd.

De Logitech S715i veraste me aangenaam vanwege het geluid dat je kreeg voor zijn prijs :)
Helaas geen radio :(

De Harmon Kardon Go+Play II is een zeer mooie en draagbare iPod Dock met een mooi geluid en stevige bas :) Helaas heeft deze geen radio :(

De JVC RV-NB50: Wat een mooi en stevig geluid met een strak laag :) Dit is een stevige en een zeer grote bak en gelukkig wel met radio en zelfs USB ingang :)
Deze radio is niet een van de mooiste, maar heeft wel alle functies "moeilijke keuze" 8)7

De Altec Lansing MIX iMT800 was helaas niet te bekijken :'(

Volgens de verkoper is toch er een grote vraag naar draagbare radio's met iPod/dock,
maar helaas is er wel weinig aanbod :?
Schei uit man! Weet je hoe classic, zo'n retro boombox! _/-\o_
Bovendien ook nog je iDevice goed beschermd als ik dat zo zie, achter zo'n klepje.
Edit: Ook nog zeer robuust zo te zien, lijkt me veruit de beste, ook om mee te nemen.

[ Voor 3% gewijzigd door EcktenBaas op 28-04-2011 21:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
EcktenBaas schreef op donderdag 28 april 2011 @ 21:24:
[...]

Schei uit man! Weet je hoe classic, zo'n retro boombox! _/-\o_
Bovendien ook nog je iDevice goed beschermd als ik dat zo zie, achter zo'n klepje.
Edit: Ook nog zeer robuust zo te zien, lijkt me veruit de beste, ook om mee te nemen.
Ik ben vandaag samen met vrouw en dochter gaan kijken en horen naar de JVC.
Helaas vinden de dames het een lelijk ding :X

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik weet niet of vrouwen dit ding veel beter vinden maar het lijkt me niettemin een kandidaat: http://www.perfectpro.eu/nl/cubi.htm

• Agent 47
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 01:41
Die boombox van Altec is zijn geld meer dan waard!

Maar er is tegenwoordig al een nieuwe van: iMT810; deze heeft zilveren afwerking ipv de gouden op de vorige.
Heb die uitvoerig in de winkel uitgetest qua genres (de iMT800 met gouden afwerking).
Aangenaam verrast! Ik zou 'm nu graag willen kopen, maar Saturn/MM verkoopt ze niet meer -.- (België)
iPod zit er zeker goed in vast, met een hendeltje ervoor.
Radio, EQ, alles werkt prima!

Heb een tijdje de Philips DS3000 gehad, geen boombox, maar wel een compact iPod-speakerdock.
Weliswaar zonder remote, maar voor die prijs kan je echt niet sukkelen.
Radio heeft deze niet, maar via wifi kan je wel internetradio afspelen.
Geluidkwaliteit prachtig voor zo'n klein ding.

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
[verwijderd]

[ Voor 255% gewijzigd door TBTL op 20-08-2011 16:03 ]

• onzichtbaar
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-01 21:28
Zoek eens naar heavy duty en/of dj equipment...

Koga F3 8.0, NAD M33, KEF R11, Asus Maximus Z790

Pagina: 1