Het opbergen van controllers

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-08-2024
Aangezien ik zelf een aantal consoles in bezit heb vroeg ik me af hoe jullie je controllers opbergen. Het opbergen van de controllers van de laatste generatie consoles is niet moeilijk want deze zijn draadloos.

Misschien hebben jullie tips om het opbergen van controllers met draad op te bergen zonder dat deze in de knoop raken of breken? Ik rol ze altijd heel lichtjes rond mijn hand en leg de kabel dan onder de controller zelf, maar nu het aantal controllers in mijn verzameling groeit vraagt dit veel plaats.

Dus kom maar op met jullie tips en misschien kunnen we dan samen een leuk overzicht krijgen van handige manieren om de controllers op te bergen zonder de kabel te breken.

Wat ik via google heb kunnen vinden is de 'Universal Console Game Controller Rack' van TheArmory waarmee je controllers van verschillende consoles aan de muur kan hangen.

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.