Toon posts:

Goudacomposieten.nl/waterkoeling gaat samenwerkingsverband aan met OC-Shop.

Pagina: 1
Acties:
  • 219 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hiermee even officieel;
Herman en OC-Shop.nl (Newt en Blaze) gaan per heden een samenwerkingsverband aan. Dit houdt in dat de waterkoeling componenten c.q kits gecontinueerd blijven en ook in de toekomst te verkrijgen zijn bij de OC-shop.nl. Dit alles natuurlijk onder Auspicien van onze Herman!.

Greetinz

OC-Shop.nl

Newt & Blaze
(en Herman natuurlijk)

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

it keeps getting better.
keep up the good work guys

(ok, ik heb nog nix besteld, maar ik heb op m'n celeron500 geen verder hoop dan 562 mhz)
Als ik over een tijdje een coppermine heb dan geef ik wel een gil :)

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Wellicht waard om te vermelden is dat zo spoedig mogelijk de URL www.waterkoeling.nl ingezet gaat worden om zoveel mogelijk informatie over waterkoeling te leveren.

Verwijderd

Herman, nog wat gehoord van dat Waterkoelblok van Trutech?

• php
  • Niet online

php

Nee, nog niet. Morgen stuur ik er weer een mailtje overheen.

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 13:19
Leuk en aardig mensen, maar wanneer gaat de OC-shop nu eens online?

Verwijderd

Topicstarter
Wij zitten net als Herman nog steeds te wachten op onze passwords en usernames. Dit doen we dus al zo 2 weken. De mensen bij vuurwerk lopen aardig wat achter. Ik weet dat jullie allemaal graag een kijkje wilen nemen op OC-Shop.nl, maar ja we hebben niet over invloed op, helaas. Er zijn al veel orders geplaatst dus de (OC) spullen zullen zo langzamerhand binnenlopen.

Greetinz

Newt

Verwijderd

I can't wait... ;)

• php
  • Niet online

php

neither can I.... :)

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Dito :P

Koekum and the quest for the Golden Orb !!!

Een cliche is ooit origineel begonnen

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

kan je niet ff een cjb dingetje aan vragen. Tijdelijke hosting mag wel op mijn demon site :)

20 mb geloof ik :)

ach, wachten kan op zich ook wel..

• php
  • Niet online

php

Ik heb net even een vriendelijk doch dringend e-mailtje gestuurd, om de boel wat te versnellen. Had gebeld, komen ze met verhuizing, druk door reclamecampagne, etc.

Ik zeg: dat is jullie probleem, niet het mijne. Over 24 uur weten we meer.

Verwijderd

Af en toe kunnen ze iid lopen te kloten bij Vuurwerk. Meestal is de response wel goed, anders ff een (boos) belletje plegen ipv mail: help goed.

• php
  • Niet online

php

Ik zit bij freehosting, OC-Shop bij vuurwerk.

Verwijderd

YES. Zeer goed nieuws. Kom ik ZEKER kijken. Ben op zoek nl. Afbeeldingslocatie: http://www.FortuneCity.com/lavendar/stroheim/187/zut/HlpDsK_Orange.gif

Maarre, hoe staat het met de GlobalWin VOS? Komt ie er of toch maar niet? Afbeeldingslocatie: http://www.FortuneCity.com/lavendar/stroheim/187/zut/HlpDsK_Orange.gif

Verwijderd

FF nog een paar vraagjes:

- Waar komt de fysieke shop ergens te zitten?

- Leveren jullie straks ook onder rembours?

- Wanneer gaan jullie van start?

Deze bizznizz is een gat in de markt. Jullie gaan rijk worden Afbeeldingslocatie: http://www.FortuneCity.com/lavendar/stroheim/187/zut/HlpDsK_Orange.gif

Verwijderd

is er eigenlijk een url

zo nee of staat het er niet op:

1. leveren jullie in belgie
2. als ik bv een peltier/waterkoel ding bestel, is dat dan zo dat ik maar scroefjes moet zaandraaien en klaar en zit er een gebruiksaanwijzing bij of is het nog zelf knutselen

• php
  • Niet online

php

Ik kan alleen spreken voor het waterkoel gedeelte.

Ik ben gevestigd in Gouda, en heb geen fysieke winkel. Dit houdt overigens niet in dat je niet welkom bent om een keer te komen kijken, maar mail dan even van te voren. Anders is de kans groot dat je voor een dichte deur staat.

Bij mij is nu te bestellen via www.goudacomposieten.nl/waterkoeling

Voor wat betreft het waterkoelsysteem:
Standaard is het voor een enkel processor systeem zonder knutselwerk inelkaar te zetten. Het enige wat je dan namelijk zelf moet toevoegen is een reservoir en een verloopje van 13 mm slang naar 6 mm slang. Overigens kan ik ook voor die materialen zorgen.
Komen er meer processoren in beeld, dan wordt het enigzins knutselen. En met enkele eenvoudige handelingen zijn de koelers van Senfu redelijk te verbeteren. Hierover wil ik nog een tekstje schrijven, zodra de tijd dit toelaat.

het extreme koeling gebeuren zal altijd wel een redelijke fractie zelf knutselen inhouden, maar Senfu is erin geslaagd een behoorlijk standaard systeem neer te zetten, wat met zeer weinig inspanning is te installeren.

Herman www.goudacomposieten.nl/waterkoeling www.waterkoeling.nl

Verwijderd

Topicstarter
De fysieke shop komt te zitten in Rotterdam. Lombardijen om precies te zijn. We leveren inderdaad onder rembours of gewoon afhalen is ook mogelijk.
De daadwerkelijke startdatum is nog steeds een punt van heftige discussie. Het feit is dat wij (Newt & Blaze) pas on-line willen gaan als wij ook daadwerkelijk kunnen leveren. Dus dat je niet weer te horen krijgt het kan nog ongeveer 5 weken duren etc. We willen binnen 2 dagen kunnen leveren.
Belgie hoort ook nog bij onze doelgroep, daar er tock ook veel Vlaamingen rondwandelelen op tweakers.
Alle kits en producten die wij verkopen zijn alle voorzien van instructies en handleidingen met foto's door ons zelf vervaardigd. Deze zullen middels reviews ook te vinden zijn op onze site.

Hoop zo alle vragen beantwoord te hebben.

Greetinz
Newt (sales OC-Shop.nl)

Verwijderd

domme vraag waarchijnlijk maar als je zo'n waterkoeler hebt dan heb je altijd een bak met water buiten je kast hangen??

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Kan eventueel ook binnenin de kast, met een radiator die zijn warme lucht naar buiten blaast, of een in z'n geheel buiten de kast geplaatste radiator.
De plaats van het watervat doet er niet zoveel toe.
Kijk anders eens op herman z'n site en volg eens wat links (bv frostyfox)

Een cliche is ooit origineel begonnen

Verwijderd

Okeej, klinkt helemaal sweet. Afbeeldingslocatie: http://www.FortuneCity.com/lavendar/stroheim/187/zut/HlpDsK_Orange.gif

But what about that GlobalWin?

Verwijderd

Topicstarter
De VOS32 bijna vergeten. Deze komt binnen 2 weken in ons assortiment. Komt dus wel!

Greetinz

Newt

Verwijderd

Hoe kan je dat nou vergeten :) :) :)
Pagina: 1