Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodamn
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10 14:34
Ik zou graag even jullie mening willen weten over mijn window opzet, het rode is van de ccfl´s in de kast en het zwarte is de zijkant van mijn kast. het is dus een window aan de zijkant:P

alvast bedankt. ik twijfel namelijk of hij mooi is.

Afbeeldingslocatie: http://img861.imageshack.us/img861/7229/pcvoorkanttest.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

smaken verschillen dus wij kunnen niet oordelen of het mooi is. Ik vind het persoonlijk lelijk, maar ik hou dan ook van strakke kasten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je moet er natuurlijk van maken wat jij mooi vind, het enige dat ik altijd spuuglelijk vind, maar nagenoeg iedereen doet is de window zover naar voren maken dat je de drivebays van de HDDs ziet. Maar die dingen zijn lelijk en wil je juist niet zien.

Verder vraag ik me alleen af hoe je die zwarte binnenrand doet, plak je die weer op 't plexiglas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodamn
jazeker en ik heb geen last van de hdd bays. die zijn er niet (naar onder in de kast verplaatst, maar ik wil nu nog niet teveel verklappen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik weet niet welk gedeelte je precies weg wil halen, alleen hoe ga je er voor zorgen dat het binnenste rode deel niet je kast in valt ? Dat deel zit namelijk nergens aan vast als je het zwarte deel binnen in weg zou halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ik vind 'em lelijk, maar ik hoef er niet naar te kijken.

Of wil je iets maken wat anderen mooi vinden ? Dan ben je mischien verkeerd bezig. Maak nou iets wat JIJ mooi vind hij is toch voor jou ?

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodamn
ja klopt wel, ik wou alleen jullie meningen even horen:) en dat zwarte blijft en dat rode is plexi. en hoe krijg ik dit strak op mijn kast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Maar zoals hier op de tekening blijft dat zwarte dus in de lucht zweven. En dat kan niet. Dus plak je dat weer op 't plexi, of hoe was je van plan dat te bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodamn
ja dit plak ik weet op het plexi, na er eerst nog 2 uitgezaagd te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Je weet dat dat wel heel lelijk gaat worden, omdat je dan de lijm heel goed kunt zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommellendijk
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-10 17:31
Dat zwarte komt toch aan de buitenkant ertegen aan als ik het goed begrijp? dan zie je volgens mij niks van de lijm aan de buitenkant, tenminste als je niet te veel lijm gebruikt dat het er aan alle kanten tussenuit komt kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dralix
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Als je het mooi vind moet je het doen, wat alleen jammer is van dit ontwerp dat je weinig van de hardware zult zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodamn
jha klopt maar ik heb er geen speciale hardware of waterkoeling etc inzitten dus is het ook niet nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Waarom verbind je in de binnenhoeken de 2 zwarte gebieden niet aan elkaar? Zodat je dus 1 geheel houd. Weet niet wat het formaat is, maar als je zo'n dun middenstuk uit pisbakkenstaal zaagt, dan heb je nog weer kans dat het vervormt ook. Dan is het stabieler om het in 1 stuk te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als ik jou was zou ik dit eerst op het zijpaneel van een oude kast die kapot mag uitproberen. Als je het goed doet kan het best mooi worden. Het is alleen erg moeilijk om zoiets netjes te krijgen. Als je ergens 1 foutje maakt krijg je het nooit meer goed. Helemaal omdat het deel dat je er uitzaagt nog gebruikt gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommellendijk
Als je dat middenstuk er later op zou willen plakken moet je ook nog oppassen wat voor lijm je hiervoor gebruikt, want sommige soorten lijm willen nog wel eens gaan reageren met het plexi.
En misschien lijkt het nog wel beter als je dat zwarte middenstuk weglaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodamn
ik vind zelf van wel, maar kijk maar zelf:

Afbeeldingslocatie: http://img856.imageshack.us/img856/9528/pcvoorkanttest2.jpg

ikzelf vind die zonder rand beter.

@ferry, hoe zie jij dit voor je dan?

[ Voor 6% gewijzigd door bodamn op 28-04-2011 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommellendijk
Ik vind dit er opzich wat strakker uitzien, maar iedereen heeft natuurlijk een eigen mening. :)

Ik denk dat _ferry_ bedoelt dat je kleine stukjes moet laten staan, zodat het middenstuk verbonden blijft met het paneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-10 11:32
Als je het zwarte randje in het glas wilt hebben zou ik het uitvoeren in lagen gewoon de het hele logo uitdremelen. dan een laag plexi glas helder of rood met daarop verlijmd de rode en zwarte plexi. zodat je het logo kan maken zoals je wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickie827
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-10 07:16
wat wel weer zou kunnen als je perse dit ontwerp wil de zijkant "namaken van zwart plexi en dan uitzagen je houd een stevige rand over die je dan eventueel weer op de "binnenplaat" zou kunnen lijmen (als je dit netjes doet) dan krijg je ook nog diepte verschillen erin, maar wat al steeds verteld wordt, JIJ moet het mooi vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-08 09:06

EoG

BOFH

Als je meningen wilt weten zit je bij mij verkeerd. Ik snap niet dat je een ijzeren kruis in je case zou willen hebben gezien dit bij sommige groeperingen zeer slecht kan overkomen.

Verder; het ligt er natuurlijk maar net aan hoe netjes je bent! :) de bovenste versie vind ik mooier dan de onderste, maar ik ben meer van details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodamn
@EoG, snap ik wel,het was zo ook maar een hersenspinsel en vond het wel een vette vorm, na wat googlen kwam ik erachter dat het meer betekenis had dan gewoon een gave vorm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
Het teken heeft idd wat lading met zich, maar hoeft niet meteen een rechts-extremistische context te bevatten... In de metal en biker scene wordt dit teken ook veel gebruikt, en dat is vaak niet direct te linken aan hun politieke opinie. Het duitse leger gebruikte dit teken ook tijdens de eerste wereldoorlog, dus wat dat betreft hoeft het niet perse die 40-45 lading met zich mee te dragen.

Mijn advies: Kijk even verder of je misschien wat anders kan vinden wat je leuk vindt. Let wel, dat eenmaal aangebracht in het zijpaneel, het net als een tattoo is, je kan het niet meer weg laten halen. Een druk patroon leidt iig wel af naar wat je wilt laten zien (wat er in de case zit) dus hou het simpel.

Succes!

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ik kreeg er idd gelijk een "rode baron"gevoel bij

goh waarom toch
Afbeeldingslocatie: http://www.brandnewfresh.com/wp-content/uploads/the-red-baron.jpg

[ Voor 51% gewijzigd door Fish op 28-04-2011 21:36 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjer94
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 14:30

daantjer94

Lvl 26 Human Designer

omdat het het ijzeren kruis is?

Put Smarties tubes on cats legs, make them walk like a robot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:47

ReseTTim

Chocolate addicted

Als je het idee wilt hebben zoals bij de 'rode baron'.. (zie afb van fish) en ik denk dat dat erg heftig / netjes staat.. doe een cutout van het zwarte gedeelte en plaats daar het rode plexi. vervolgens een mooie dikke witte rand en de buitenkant een eigen kleur.. evt nog beter 2 soorten plexi op elkaar...

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Pagina: 1