Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• sjanssen15
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-11 14:17
Beste Tweakers,

Ik mag over 2 dagen een nieuwe GSM uitzoeken icm een nieuw abbo. Nu heb ik een tijdje geen nieuwe GSM gehad en wou ik toch eens jullie mening horen over de volgende toestellen die ik in gedachte heb:

- iPhone 4
- Samsung Galaxy S (1 of 2)
- HTC Desire HD
- Nokia N8/E7

Mijn voorkeuren bij een GSM:
- ZEER goed geluid via jacket out (wat mij bij de iPod 4/iPhone 4 al tegen viel). Ik heb voorheen een Nokia N95 gehad en die had 10x beter geluid en betere bass-weergave.
- Goede camera omdat ik deze vaak gebruik op het werk/privé gelegenheden (vooral vakanties like CampZone(H))
- Groot scherm omdat ik de kleine schermpje nu wel zat ben

Ik heb met alle 3 de platvormen ervaring. Ik heb zelf een iPod 4, en daarom is mijn hoofd keuze niet de iPhone 4 omdat ik eigenlijk niks mis of extra krijg. Ook heb ik een android toestel gehad en dit beviel mij ook wel, alleen was de hardware van deze niet zo geweldig (Vodafone Nova).
Met Symbian heb ik zelf ook een goede ervaring omdat ik het een prettig platform vind, ook vanwege de software die ik graag gebruik. Maar door de ontwikkeling van Android zijn deze pakketten nu ook mogelijk op dit platform (niet op iOS). Hierbij bedoel ik WiFi thetering, FM radio en nog andere kleine features.

Nu zou ik graag willen weten van jullie wat jullie nou echt prettig vinden aan een van de bovenstaande toestellen en natuurlijk, waarom deze functie op die desbetreffende GSM beter is dan de ander.

Natuurlijk als er nog andere aanraadbare toestellen zijn hoor ik dit graag, ik zou zeggen, gooi het in de groep!:D

Greetz,

Sander :o

[ Voor 13% gewijzigd door sjanssen15 op 27-04-2011 20:20 ]

A church is a place in which gentlemen who have never been to heaven brag about it to persons who will never get there.

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Niet om vervelend te doen, maar jij bent de enige die voor jezelf kan bepalen toestellen je leuk/mooi/geschikt vindt en welke precies voldoen aan de door jou gestelde eisen en wensen. Ik denk dat je vooral zelf moet kijken in de winkels, ervaringentopics, pricewatch en online reviews om te bepalen wat je wilt.

Daarnaast, aan iedereen vragen wat het beste toestel is, is voor velen hier preken voor eigen parochie waardoor je nog geen helder beeld krijgt.

[ Voor 33% gewijzigd door spone op 27-04-2011 20:22 ]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

• sjanssen15
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-11 14:17
@spone

Omdat ik alle platformen ken zou ik graag iets willen weten over bepaalde toestellen en van een persoon weten welke ervaringen hij er mee heeft gehad. Ik hoor dit het liefste van Tweakers en niet van Kieskeurig.nl of een vergelijkbare website.

Ik heb nog even een Edit gedaan aan de voorkeuren die ik geef aan een toestel

A church is a place in which gentlemen who have never been to heaven brag about it to persons who will never get there.

Verwijderd

Je moet uiteindelijk zelf kiezen, daar kunnen wij je moeilijk mee helpen.
Misschien een SE Xperia Arc? Die heeft voor zover ik weet de beste camera op dit moment.

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
@sjanssen15: Ik ook :)

Wat ik bedoel te zeggen is dat voor iedere moderne telefoon hier op GoT wel een topic te vinden is, vaak meerdere delen gevuld met ervaringen, vragen, (mini)reviews en dergelijke. Ik denk dat je daar heel erg veel informatie uit kunt halen. Mocht je dan nog met concrete vragen zitten, kan je die altijd daar of hier stellen.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Er zijn veel interessante toestellen verkrijgbaar, welk daarvan 't beste is, is heel persoonlijk en iedereen zal, zoals hierboven ook al gezegd is, zijn eigen favoriete telefoon noemen.
Wat de camera betreft, is er (ook bij reviewers, die niet zo van Symbian houden) echter geen twijfel, de Nokia N8-00 heeft momenteel de beste camera.

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-11 17:36

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Mijn voorkeuren bij een GSM:
- ZEER goed geluid via jacket out (wat mij bij de iPod 4/iPhone 4 al tegen viel). Ik heb voorheen een Nokia N95 gehad en die had 10x beter geluid en betere bass-weergave.
- Goede camera omdat ik deze vaak gebruik op het werk/privé gelegenheden (vooral vakanties like CampZone(H))
- Groot scherm omdat ik de kleine schermpje nu wel zat ben

- Kan bij de iPhone ook via de dock-connector, heb je een vrijwel digitale output. Weet niet precies hoe je het wilt gaan gebruiken, maar waarschijnlijk is dit zelfs de beste optie.
- Naja, ik vind camera's op telefoons nooit zo goed als een 'echte' camera maargoed.. Mijn iPhone 4 schiet redelijke plaatjes. De Nokia N8 schiet wellicht iets mooier, maar echt super zijn die ook niet hoor ;-)
- Als je van een N95 af komt zal heel veel al groot zijn voor je. Ik zou zelf tussen de 3.5 en de 4 inch kiezen, 3.5 kan ermee door maar naar mijn idee is groter dan 4 inch echt te groot.

Het is en blijft wel je eigen keuze natuurlijk, net zoals iedereen hierboven je al verteld heeft.

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Galaxy S2. Komt in bijna alle reviews als beste telefoon eruit. Beste smartphone tot nu toe!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
spone schreef op woensdag 27 april 2011 @ 20:19:
Niet om vervelend te doen, maar jij bent de enige die voor jezelf kan bepalen toestellen je leuk/mooi/geschikt vindt en welke precies voldoen aan de door jou gestelde eisen en wensen. Ik denk dat je vooral zelf moet kijken in de winkels, ervaringentopics, pricewatch en online reviews om te bepalen wat je wilt.

Daarnaast, aan iedereen vragen wat het beste toestel is, is voor velen hier preken voor eigen parochie waardoor je nog geen helder beeld krijgt.
^ dat dus

Omdat wij niet kunnen bepalen wat het beste bij jou past, gaat dit topic op slot. Zoek eens wat rond, lees een wat topics, kijk eens in de pricewatch en maak een keuze. Succes bij het maken van je keuze!

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.