Nou simpele vraag. Ik wil graag af en toe multiplayer Fifa spelen op mijn PS3 en ik heb maar 1 (originele) controller. Nou wil ik dus (hooguit 1 keer per 2 weken) multiplayeren maar geen 60 euro uitgeven voor een dure Dual Shock controller. En aangezien ik zelf gewoon zal spelen op mijn Sixaxis controller kan het mij geen kont uitmaken of de controller fijn is etc. Nu heb ik hier thuis nog 2 PS2 Dual Shock controllers liggen.
Na wat research ben ik achter het bestaan gekomen van een zogenoemde PS2 controller naar PS3 converter. Wat filmpjes bekeken en wat reviews opgezocht en hij schijnt het afgezien van de missende 'Home' Button nog goed te doen ook. Behalve dat de 'triggers' bij de PS2 Digitaal?! zijn en bij de PS3 'analoog'??? En dit schijnt bij sommige PS3 games dan ook niet goed te werken. Hier wil ik wel zeker van zijn je bij Fifa vaak de L2 en R2 triggers gebruikt om te sprinten en trucjes uit te voeren.
Dus heeft iemand hier ervaring mee?
Na wat research ben ik achter het bestaan gekomen van een zogenoemde PS2 controller naar PS3 converter. Wat filmpjes bekeken en wat reviews opgezocht en hij schijnt het afgezien van de missende 'Home' Button nog goed te doen ook. Behalve dat de 'triggers' bij de PS2 Digitaal?! zijn en bij de PS3 'analoog'??? En dit schijnt bij sommige PS3 games dan ook niet goed te werken. Hier wil ik wel zeker van zijn je bij Fifa vaak de L2 en R2 triggers gebruikt om te sprinten en trucjes uit te voeren.
Dus heeft iemand hier ervaring mee?