Toon posts:

Tweede hands laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Graag zou ik wat meningen willen horen over het kopen van een twee hands laptop via internet(Ibazar). Is dit veilig.
Wat kan er allemaal mis zijn etc.

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

De laptops zijn mischien gestolen?????>:)

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op Saturday 17 March 2001 20:05 schreef BOMBER het volgende:
De laptops zijn mischien gestolen?????>:)
Dat denk (hoop) ik niet.. ik zit er ook dagelijks op om een keer een goeie te kopen.. ik denk dat het aardig veilig is.. ff de registratie papieren aan de eigenaar vragen....

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Verwijderd

Soms heb je echt een koopje en een goede machine voor weinig geld. Kijk in ieder geval goed uit en test de Notebook ook volledig. Zoals hierboven al gezegd is een aankoopbon, etc. ook wel handig en draai een paar diagnose programma's (zie ook een uitgebreide topic over 2e hands notebooks van een tijdje geleden, gebruik daarvoor ff de search). Succes in ieder geval!

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:28

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Let er ook ff op dat-ie compleet is. Een lader bijvoorbeeld erbij is ook altijd handig ;) En andere accessoires als een tas, extra accu, netwerk-/modemkaartje etc. zijn ook mooi! (En al dat soort dingen zijn los echt fokking duur, voor een eenvoudige tas zit je al snel op zo'n 100 gulden). Als je de laptop gaat bekijken, bekijk dan ff goed het scherm, zoek naar evt. dode pixels.

Vraag iig altijd naar een aankoop- en/of garantiebewijs en naar de reden van verkoop!!

En probeer het adres van de verkoper te achterhalen. Iemand die een gestolen laptop aanbiedt zal dat immers niet snel doen en als-ie toch gestolen blijkt te zijn weet je altijd de verkoper te vinden... (en trap gewoon niet in een P3-750 met 15"TFT voor 1000,- :+)

Ik heb zelf via T.net V&A een 2e hands laptop gekocht en heb er nog geen moment spijt van gehad!!

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Die laptops op ibazar zijn vrijwel allemaal gejat. Vooral als je die prijzen ziet soms. En wie heeft er nu toevallig 3 laptops staan zonder voeding en tas? Gejat dus, en de politie in NL doet er nix mee. Dus wilde ik even kwijt: FU(K THE POLICE

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

Pagina: 1