• blekboks
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-03-2020
Ik heb onlangs bij de Aldi een MT logic 19 inch led tv gekocht speciaal voor op de camping voor 189 euro.
Vandaag op de camping aangesloten op de kabel van de camping en nu hebben ned 1-2-3- veel storing ,de andere nederlandse zenders en duitse zenders hebben wel goed beeld.
Het beeld is op zich is m.i wel goed maar er drijven allerlei lijntjes en sterretjes voor/door het beeld wat het kijken niet prettig maakt.
Ook al geprobeerd bij de campingbuurman zn aansluiting , zelfs met tv bij de aansluiting met maar 50cm coaxkabel geeft geen verbetering.
Thuis bij het uitpakken voor vertrek om te checken of tv het toch deed herinner ik mij dat toen
nederland 1-2-3 de storing ook hadden maar dacht dat met fijnafstemming op de camping en boekje erbij
het wel zou meevallen, niet dus.
Komt dit door de band (weet niet welke) waarop ned 1-2-3 uitzenden of zit het probleem in de tv zelf. :?
Bij voorbaat dank voor je positieve reactie.

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-02 21:42

painkill

Pain(k)(ill)

Ned 1-2-3 zijn inderdaad ook anders te ontvangen (gratis). Maar hoe komt het beeld op die camping binnen dan, met de kabel van een huis wat er in de buurt staat of een antenne?

Mijn SNES verzameling!

• blekboks
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-03-2020
beste painkill ,

elke kampeerplaats heeft hier water, stroom en televisieaansluiting zoals thuis
(simpel mannetje vrouwtje stekker).
Bij de receptie en het woonhuis van de campingbaas staat een grote schotel ,maar ook zie ik her en der
de bekende dikke groene kabel de grond ingaan.
En vanmiddag kwam er in plaats van sbs6 ineens een scherm van canaal digitaal dat je zenders moest verhuizen , maar dat kan niemand hier behalve de campingbaas denk ik.
Zit nu ned 3 voetbal te kijken en het beeld is bijna perfekt ???
Zou de tv dan toch niet defekt zijn ??

• aart44
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:37
blekboks schreef op woensdag 27 april 2011 @ 20:55:

En vanmiddag kwam er in plaats van sbs6 ineens een scherm van canaal digitaal dat je zenders moest verhuizen , maar dat kan niemand hier behalve de campingbaas denk ik.
Zit nu ned 3 voetbal te kijken en het beeld is bijna perfekt ???
Zou de tv dan toch niet defekt zijn ??
Nou de campingbaas heeft dan een eigen kabelnetwerk aangelegd en krijgt zelf zijn signaal van de satelliet.
Met het signaal van de satelliet is ook niets mis dat is gewoon goed.
Ja als het beeld goed is dan zal de TV ook wel goed zijn, het kan natuurlijk altijd dat de campingbaas zijn schotel niet 100% staat maar het simpelste lijkt me dan als iedereen datzelfde signaal heeft dat je het even aan de buren vraagt.

Die kunnen er meer over zeggen als het een zelf in elkaar geknutseld kabelnetwerk is.