Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelyn
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08 14:18
Hallo allemaal,

ik hoop dat ik hier met mijn vraag op de juiste plaats zit... :)

Mijn issue is als volgt. Ik wil het een en ander uitrenderen in After Effects, maar het gaat zo traag dat met de hand tekenen bijna sneller is... (alleen after effects doet het netter... :P )

Ik heb een MacPro4,1 met een dual quadcore xeon 2,26ghz met 12 Gig DDR3. Ik heb er een Ati Radeon HD 4870 in zitten met 512MB geheugen.

Mijn gevoel zegt dat het toch een stuk vlotter moet kunnen... Het renderen van een filmpje van ongeveer 2 minuten, en het renderen duurt ongeveer 4 uur. Soms klapt ie er zelfs helemaal uit en kan ik opnieuw beginnen.

Het is redelijk rechtoe-rechtaan spul... geen 3d, en een beetje (max 10 sec) particals...

Kan iemand mij hier een lichtje op laten gaan hoe ik hier wat aan kan doen, of... wat natuurlijk ook zou kunnen... dat iemand met wat meer ervaring als/dan ik, mij verteld dat dit vrij normaal is...?

edit:
typo's...

If it ain't broken, fix it until it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik kom genoeg tegen op Google, bijvoorbeeld dit: http://forums.creativecow.net/thread/2/939714

Kan je even aangeven wat je zelf hebt geprobeerd? Heb je dit bijvoorbeeld altijd bij welke render dan ook of is het specifiek bij dit project?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.