Even de achtergrond schetsen: eerst had ik een volledig statische site (html). Er was echter vraag naar een mobiele site. Ik heb dan een php 'scriptje' geïmplementeerd dat kijkt of het device een mobiel apparaat is en zal dan doorverwijzen naar de mobiele website. Ik moest bijgevolg alle html files omzetten naar php. Ik had een html template (dreamweaver) maar, die kan je blijkbaar niet gewoon vervangen door een .php template. Dus, nieuwe template gemaakt, nieuwe file op basis van die template en dan de content van de html documenten hierin opgeslagen.
Om dat php'scriptje' te implementeren werkte ik eerst met een require_once functie, tot ik ontdekte dat als de link niet gevonden wordt ofzo je een error krijgt en de pagina niet laadt. Dus ik heb het vervangen door include_once.
Maar nu zit ik met het volgende probleem:
*weg*
Geen enkele 'permalink' werkt, en toch staan alle files op de ftp van de server. Ik krijg een internal server error, maar heb geen idee waar die vandaan komt. Help aub! Heb al heeeel hard gezocht! Ik weet niet of dit iets met die include te maken heeft, maar ik denk het wel. Ik heb al ongelooflijk hard gezocht, maar kom er maar niet uit.
Om dat php'scriptje' te implementeren werkte ik eerst met een require_once functie, tot ik ontdekte dat als de link niet gevonden wordt ofzo je een error krijgt en de pagina niet laadt. Dus ik heb het vervangen door include_once.
Maar nu zit ik met het volgende probleem:
*weg*
Geen enkele 'permalink' werkt, en toch staan alle files op de ftp van de server. Ik krijg een internal server error, maar heb geen idee waar die vandaan komt. Help aub! Heb al heeeel hard gezocht! Ik weet niet of dit iets met die include te maken heeft, maar ik denk het wel. Ik heb al ongelooflijk hard gezocht, maar kom er maar niet uit.
[ Voor 2% gewijzigd door RobIII op 27-04-2011 14:56 ]