Is er een DVB-C tuner die tegelijk ook mediaplayer is?

Pagina: 1
Acties:

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ben nog niet echt thuis in deze producten maar probeer me in te lezen, heb het gevoel dat er een beetje een gat in de markt is en ik begrijp niet goed waarom deze niet gevuld wordt?

Ik zit eigenlijk te wachten op een netwerk mediaspeler + DVB-C tuner + recorder in 1. lijkt me echt ideaal. Zou hier ook nog BlueRay speler in zitten dan ben je helemaal in 1 keer klaar maar dat laatste zie ik niet zo snel gebeuren.

Enig idee of er een speler is die netwerk mediaspeler + DVB-C tuner + recorder in 1 kan doen of dat er zo iets binnenkort uit komt?

hopen kan altijd toch? ;)

(ja post staat ook in humax topic maar ik dacht dat meer mensen het zouden lezen en reageren als ik een nieuw topic maak aangezien het ook over eennieuw apparaat gaat.)

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-02 18:30
Bekijk deze pagina van Samsung eens. Perfect zijn ze niet maar betere zijn er ook niet.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Dreambox :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Dreambox DM 500HD of DM 800HD-SE.

Maar dan wel met PLi erop.

Uitkijken met spullen van Marktplaats trouwens, daar zitten vrijwel alleen maar fakes en die gaan dood als je ze zomaar voorziet van een nieuw image. Maar misschien is het handiger als je een budget noemt, Dreamboxen zijn doorgaans wat prijziger en je moet er iets meer tijd in steken bij het installeren (het is allemaal gebaseerd op Linux en er moet hier en daar getweaked worden).

[ Voor 106% gewijzigd door Verstekbakker op 27-04-2011 19:15 ]

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
budget, een losse media player en een losse HD recorder met DVB tuner zijn samen rond de 350-400 euro. dat lijkt me een redelijk budget mocht het goed werken.

Ben geen fan van het nog veel moeten tweaken en instellen voor dat alles werkt. Als ik dat leuk zou vinden dan had ik wel een HTPC gemaakt of zo iets :P bedankt voor de tip, zal er even naar kijken. Nu hopen dat Popcornhour of humax iets vergelijkbaars maakt dat plug en play is ;)

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Dan zit je ongeveer aan de prijs van een DM500HD. Moet je de HDD nog los kopen en erachter hangen via eSATA.

Als je een Dreambox eenmaal hebt, dan wil je niks anders meer. Dat tweaken moet je alleen de eerste keer grondig doen.

Maar als je niet zo handig bent met Linux en je houdt sowieso niet van klooien met plug-ins, dan moet je gewoon voor iets anders gaan. Het blijft een hobbydoos.
Pagina: 1