Mightymouse of Bluetooth probleem?

Pagina: 1
Acties:

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-01 12:37
Hallo allemaal,

Ik weet momenteel niet of er een probleem in mijn muis zit, of misschien wel in mijn 2011 macbook pro. Dit is het probleem:

Normaal gesproken kan ik, wanneer mijn laptop aanstaat, gewoon mijn Magicmouse connecten door hem aan te zetten en op een muisknop te klikken. Dit lukt alleen niet altijd.. Soms blijft het groene lampje knipperen en moet ik op de laptop zelf naar bluetooth apparaten gaan en dan bij de muis op connect klikken.

Ik heb de muis al meerdere keren opnieuw geïnstalleerd maar dit verhelpt het probleem niet

Ervaren meer mensen dit probleem? Of is dit helemaal geen probleem? ik ben benieuwd of het aan mijn muis of laptop ligt. Ik heb mijn macbook intussen al 4x laten repareren voor andere problemen en ik wil er toch even zeker van zijn of dit weer met mijn macbook te maken heeft.

Alvast bedankt!

[ Voor 0% gewijzigd door Nipje op 27-04-2011 18:12 . Reden: Magicmouse ipv mightymouse ]

• barktus
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-01 19:54

barktus

Moehhhh!

Mijn Magic Mouse heeft hier ook wel eens last van, zet hem vrijwel nooit uit dus veel last heb ik er niet van. Denk daardoor dat het toch iets software matigs is. Mijn Macbook Pro komt overigens uit 2009.

My middle finger salutes you.

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-01 12:37
Ik had het inderdaad ook over een Magic mouse, de titel in mijn topic is verkeerd.

Bedankt voor de reactie. Het zal dus niet aan de bluetooth van mijn macbook liggen?

Verwijderd

Muisbashen.

Heb het ook, m'n trackpad en bluetooth keyboard connecten direct, m'n muis moet ik toch een 30tal keer klikken. Ik zet hem niet zo vaak uit dus het stoort eigenlijk niet zo hard.

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
PRAM al gereset van je macbook pro? Soms verhelpt dit sowieso problemen met bluetooth. Google op PRAM reset en je vind de tutorial op de support sectie van Apple.

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:27
Ik heb dit probleem ook, maar dan op mijn iMac.
Af en toe is hij de volledige connectie kwijt met m’n magic mouse. Groene ledje blijft knipperen en verder kan ik niets, volledig uitzetten en weer aanzetten helpt dan altijd.
Helaas is de iMac niet te bedienen zonder muis, dus wanneer dit zich voordoet helpt alleen een volledige reset.
Pagina: 1