Toon posts:

Met ipad2 online zonder wlan

Pagina: 1
Acties:
  • 368 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Ik heb een rookie vraag.

Ik wil graag met mijn ipad 2 op internet. Ook zonder dat ik in de buurt ben van een wlan netwerk. Dus dat wanneer ik op vakantie in het buitenland ben ik ook met de ipad2 op internet kan.

Ik heb overigens een blackberry mobiele telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-10 01:41

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 10:12:
Mensen,

Ik heb een rookie vraag.

Ik wil graag met mijn ipad 2 op internet. Ook zonder dat ik in de buurt ben van een wlan netwerk. Dus dat wanneer ik op vakantie in het buitenland ben ik ook met de ipad2 op internet kan.

Ik heb overigens een blackberry mobiele telefoon.
Heb je een 3G versie? Zo ja, sim kopen, en internetten maar. Zo niet, helaas pindakaas. Kan je Blackberry een Ad-Hoc netwerk vormen waar andere devices gebruik van kunnen maken?

Wat heb je verder al onderzocht?

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Dat doe je met de 3G module die in de 3G versie zit van de iPad 2 maar internet in buitenland kan redelijk prijzig worden maar soms heb je ook van die databundels van bijv. Vodafone daarmee kan je dan opzich wel redelijk voordelig mee internetten zoals hier:

http://www.vodafone.nl/in..._je_laptop/internationaal

anders eventueel met je Blackberry inderdaad als modem of personal hotspot achtige functie laten werken.

[ Voor 14% gewijzigd door falcon123 op 27-04-2011 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 19:25

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Antwoorden op rookie vragen zijn doorgaans prima via de diverse zoekopties (zoals de GoT search, Apple's support pagina, of Google) te vinden. We verwachten hier op GoT enige inzet van je, en als ik je posthistory eens bekijk is dit topic helaas geen negatieve uitzondering op je postgedrag.

Dit topic gaat dus dicht, en ik wil je dringend adviseren om wat aan je inzet te gaan doen. Kennis komt niet aanwaaien, maar achterover leunen en wachten tot de tweakers (die zelf hard gewerkt hebben om hun kennis op te doen) je probleem of vraag wel even oplossen/beantwoorden. Dat is niet hoe we hier werken.

Launching containers into space

Dit topic is gesloten.