Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Unknown Alien
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-11 12:19
Moguh,

Ik had een ceative ZEN-FX2 helaas is die de wasmachine in gegaan en heeft hij niet overleefd :'(
Maar de in ear is nog prima alleen is 1 rubbertje weg. Kan iemand mij vertellen waar ik die los kan kopen? Ik kan ze niet vinden behalve hele nieuwe set in ear pieces.

Thanks

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-10 13:28
http://shop.ebay.com/i.ht...rksid=p3286.c0.m270.l1313

Das toch niet zo heel moeilijk? Tenzij het speciale rubbertjes zijn, maar dat vermeld je iig niet ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Enfer op 27-04-2011 09:55 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

http://support.creative.com/contact/emailform.aspx ?

Of anders op een andere manier Creative NL proberen te pakken te krijgen en de vraag stellen? Neem niet aan dat dit soort rubbertjes "even" los bij de MediaMarkt of Dixons liggen...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Unknown Alien
Thanks,

Bij de Senheisser 400 krijg je er extra bij. Je zou toch denken dat ze wel apart vekocht moeten worden aangezien je ze er zo af kan halen en verliezen. Mjahh nieuwe in ear kopen voor 50 euro vind ik zodne als ik gewoon die rubbertjes kan kopen.

Verwijderd

Voor de Senheisser heb ik ze oo op Ebay gekocht, setje met alle maten voor 1 euro ofzo. :)

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-11 19:45
Op DealExtreme hebben ze ze ook.. €0,75 incl. verzenden. :)

9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Foto hoe die rubbertjes eruit zien dan? Voor m'n Sony oordopjes haal ik ze gewoon bij de Mediamarkt.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Cornelison
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-11 12:29
Vaak leveren de grote fabrikanten deze oortjes gewoon als service wanneer je ze verliest. Bose heeft hier ook een heel soepel beleid in, ik zou eventjes naar Sennheiser mailen en vragen of ze je enkele toe kunnen sturen, al dan niet tegen vergoeding.

Ik weet van Bose dat je de klantenservice je naam en adres moet mailen en je krijgt een hele bubbelenvelop vol! zonder enige bijkomende kosten, dus altijd het proberen waar.d

• Unknown Alien
LuNaTiC schreef op woensdag 27 april 2011 @ 11:23:
Foto hoe die rubbertjes eruit zien dan? Voor m'n Sony oordopjes haal ik ze gewoon bij de Mediamarkt.
Afbeeldingslocatie: http://images.techtree.com/ttimages/story/81840_ep630_scrn1.jpg
Deze.

Morgen dan ff bij MM kijken.

• Cornelison
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-11 12:29
als het je puur om het rubbertje gaat. Koop dan van die goedkope namaak dingen uit china. Zitten ook van deze rubbertjes op en kosten maar 5euro ofzo... Zijn volgens mij verkrijgbaar bij firma's als blokker, action, kruidvat etc.

• Gammort
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-11 14:19
Unknown Alien schreef op woensdag 27 april 2011 @ 11:34:
[...]

[afbeelding]
Deze.

Morgen dan ff bij MM kijken.
Ik werk bij de MM en ik weet dat we van die dingetjes van Sony hebben, maar volgens mij zijn al die rubbertjes hetzelfde..
Als je langer kunt wachten zou ik ze gewoon via dealextreme ofzo bestellen ;)

• Unknown Alien
dealextreme staan ze idd voor 1 euro 3 setjes. Dat is niet duur :)

Creative helpdesk zegt dat ze ze niet leveren.

Thx 4 the info iig
Pagina: 1