Vorige week bestelde ik een aantal producten bij een webwinkel. Deze week wil ik het product ophalen maar zie ik dat de prijzen tussen de 10 en 15% gezakt. Naar aanleiding daarvan heb ik een mail gestuurd of de prijzen aangepast konden worden op de door mij geplaatste order naar de huidige winkelprijzen, dit omdat het prijsverschil toch redelijk groot was/is. En daarbij gaat het natuurlijk ook om het principe..
De reactie van de webwinkel is als volgt.
Azerty werkt met dagprijzen, deze prijzen zijn gekoppeld aan de inkoopsprijzen die dagelijks kunnen veranderen.
De prijs van het product op het moment van bestellen, is de prijs die wij aanhouden.
Als een prijs daalt of stijgt, is dit niet van invloed op uw order.
Mijn vraag is aan jullie, wat is nou redelijk? Het gaat hier om producten die reeds op voorraad stonden bij Azerty, niet speciaal besteld zijn voor mij en om producten die in een week tijd 10 – 15% in prijs zakken. En daarbij heb ik ze nog niet betaald of opgehaald.
Ik ben ook wel benieuwd hoe andere webshops hier mee omgaan?
De reactie van de webwinkel is als volgt.
Azerty werkt met dagprijzen, deze prijzen zijn gekoppeld aan de inkoopsprijzen die dagelijks kunnen veranderen.
De prijs van het product op het moment van bestellen, is de prijs die wij aanhouden.
Als een prijs daalt of stijgt, is dit niet van invloed op uw order.
Mijn vraag is aan jullie, wat is nou redelijk? Het gaat hier om producten die reeds op voorraad stonden bij Azerty, niet speciaal besteld zijn voor mij en om producten die in een week tijd 10 – 15% in prijs zakken. En daarbij heb ik ze nog niet betaald of opgehaald.
Ik ben ook wel benieuwd hoe andere webshops hier mee omgaan?