Goede hifi/homecinema winkels in zuidoost Brabant

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-07 18:18

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Topicstarter
Ik ben aan het rondkijken voor een nieuwe televisie, en zodoende ben ik op zoek naar enkele adressen in de omgeving zuidoost-brabant (helmond/deurne/eindhoven) waar men een degelijke voorraad LCD/Plasma televisies heeft, en een speciale 'multimediakamer' cq 'huiskamer' waar enkele televisies opgesteld staan om zo een goede indicatie te krijgen van hoe het eruit zou zien in mijn thuissituatie. Dus niet Mediamarkt ofzo waar het stikt van het kunstlicht en een TV goed bekijken vrijwel onmogelijk is.

Ik weet van AudioTVcentrum aan de Geldropseweg in Eindhoven, maar daar houdt het wel op. Hebben jullie misschien wat tips voor mij om even langs te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:15

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Je zou Topsound in Valkenswaard eens kunnen proberen. Een van de weinigen waarvan ik weet dat ze een eigen kijk / luisterruimte hebben in de regio :) Zie http://www.topsoundcmall.nl/

En weliswaar geen tip qua luister / kijkruimte, maar wel qua technische kennis: Helmonds Handelshuis in Helmond (Wolfstraat even uit mijn hoofd). Ziet er uit als een dozenschuiver, prijzen relatief laag, en gaven altijd erg goed advies. Bovendien een eigen technische dienst die er niet voor terugdeizen om een eigenhandig een plasma te fixen :)

[ Voor 3% gewijzigd door The Eagle op 26-04-2011 22:57 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-07 18:18

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Topicstarter
Daar heb ik wat aan, bedankt! Ik schrijf ze bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrainCrash
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:22
Kijk hier eens voor een overzicht:
Wellicht heb je er iets aan

http://www.hifi.nl/winkelsbenelux.php

-They say the User lives outside the Net, and inputs games for pleasure.... No one knows for sure... but I intend to find out!! .... REBOOT!!!!