Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mensen,

Ik heb een raar probleem met mn hardeschijf (denk ik)
Is ineens vanuit het niks gekomen, maargoed er missen steeds meer bestanden. Maar volgens mij bestaan de bestanden nog wel? Want als ik een nieuwe map aan wil maken, met een zelfde naam als een map waarvan ik wist dat die erin stond, zegt die dat die map al bestaat.

Ook heb ik een externe hdschijf waarvan nu ook de bestanden ineens missen.

Iemand enig idee?

Alvast bedankt!

Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:06
Je bent hier op GoT ('Gathering of Tweakers') een forum voor gevorderde computer gebruikers. Dat wil zeggen dat er verwacht wordt dat je voordat je je vragen en ervaringen hier dumpt je enig onderzoek zelf hebt gedaan, dit om te voorkomen dat de (meest eenvoudige) zaken tot in den treure op het forum worden herhaald.

Begin dus eens met een chkdsk en lees eens de OM FAQ b.v.

[ Voor 8% gewijzigd door ParkOverall op 26-04-2011 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten12100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-08 14:10
Klinkt als een virus als je bestanden opeens verdwijnen.
Voor nu opstarten in safe-mode met virus scan erop.
En de externe hdd loskoppelen die kan je later gaan scanen als je dit gemaakt hebt.

Het zouden ook bad sectors kunnen zijn maar dat dit gelijktijdig bij zowel extern als intern gebeurd is zeer onwaarschijnlijk.

Normaal zit ik nooit in dit deel van GoT, Maar ik heb toevalig nu zelf een probleempje met een hardeschijf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 22:15:
Want als ik een nieuwe map aan wil maken, met een zelfde naam als een map waarvan ik wist dat die erin stond, zegt die dat die map al bestaat.
Misschien moet je de weergave van verborgen bestanden eens aan zetten. Klinkt alsof die "verdwenen" bestanden alleen maar hidden zijn.